دوره 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی به موبولینگو اضافه شد و از این پس زبان آموزان، با هر سطح زبانی، می توانند در این دوره عضو شوند. این دوره که به صورت پیامکی طراحی شده، به همه افراد در صرفه جویی در زمان و افزایش سرعت یادگیری کمک می کند. دوره پیامکی 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی با حساسیت های بسیار بالا طراحی شده است و در ساخت این دوره از منابع زبانی مختلفی کمک گرفته شده. این دوره که توسط تیم طراحی موبولینگو ارائه شده کار را برای همه راحت کرده است و زبان آموزان و مدرسان به یک اندازه می توانند از این دروه استفاده کنند.

این دوره برای زبان آموزان مفید است چرا که مطالعه کتاب 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی کار مشکلی است و همه نمی توانند مطالعه این کتاب را با موفقیت به پایان برسانند اما با وجود این دوره در موبولینگو، کار برای همه علاقه مندان به مطالعه این کتاب کاربردی و در عین حال سنگین، راحت شده است. زبان آموزان حتی می توانند به صورت همزمان با عضویت در این دوره، علاوه بر محتوای این کتاب به صورت پیامکی، کتاب 504 واژه را نیز به صورت موازی مطالعه کنند و یادگیری و بخاطرسپاری خود را دو چندان کنند.

همچنین وجود این دوره در موبولینگو برای مدرسان هم خبر خوبی است. از آنجایی که طراحی محتوای آموزشی برای این کتاب زمان زیادی از یک مدرس میگیرد، موبولینگو کار را برای مدرسان زبان هم آسان کرده و همه مدرسین می توانند از دوره پیامکی 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی برای کلاس های درسی خود استفاده کنند و خبر بهتر اینکه همه مدرسین در سود فروش این دوره سهیم هستند. یعنی علاوه بر اینکه زحمت طراحی دوره را نمی کشید، در سود فروش آن هم سهیم هستید. از این بهتر نمی شود! همه هدف موبولینگو کمک به ایجاد یک تجربه یادگیری بهتر است. زبان آموزان و مدرسان با این دوره قطعا یک تجربه یادگیری بهتر را تجربه خواهند کرد.

برای دوره پیامکی 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی زحمت زیادی کشیده تا به صورت پیامکی در اختیار همه قرار گیرد. برای طراحی این دوره آموزشی از منابع مختلف زبانی کمک گرفته شده تا جایی که تجربه یادگیری با این دوره، با تجربه یادگیری از طریق کتاب اصلی این دوره، کاملا متفاوت است. شما می توانید با عضویت در این دوره، این کتاب را بدون نیاز به مطالعه یاد بگیرید چرا که همه جا با محتوای این کتاب به صورت پیامکی در ارتباط هستید. وجود مثال های فراوان، هم خانواده های متنوع برای هر کلمه، و مثال های معتبر برگرفته شده از جدیدترین منابع آموزش زبان انگلیسی، این دوره را به یک دوره ایده آل برای علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی تبدیل می کند.

همانطور که قبلا هم اشاره شد، شما می توانید به صورت همزمان در کنار عضویت در این دوره به صورت پیامکی، کتاب 504 واژه در زبان انگلیسی را هم مطالعه کنید تا مطالب و واژگان این کتاب را به بهترین و عالی ترین حالت ممکن یاد بگیرید. موبولینگو می تواند به صورت ترکیبی در کنار هر روش یادگیری یا آموزشی دیگری به کار گرفته شود و از این نظر شما هیچ محدودیتی ندارید.

در هر زمان از گذراندن این دوره، می توانید سوالات خود را با مدرس مورد علاقه تان مطرح کنید و از طریق بخش مدرسین موبولینگو، مدرس مشاور خود را انتخاب کنید و این دوره را با کمک مدرس مورد علاقه خود طی کنید. موبولینگو فکر همه جا را کرده است. به راحتی در این دوره عضو شوید و یک تجربه یادگیری کاملا متفاوت را تجربه کنید.

پیوندهای مفید:

پیامک برای آموزش درون سازمانی


نویسنده: mobolingo