یکی از مفید ترین کارکردهای موبولینگو ارائه خدمات با قابلیت درآمدزایی به کارآفرینان و محتواسازن اینستاگرامی است.

یکی از بیشترین نگرانی های محتواسازان و کارآفرینان در اینستاگرام، ارائه هر چه بیشتر و متنوع تر خدمات آموزشی به کاربران شان است تا جایی که می بینم این کسب و کارها با ایجاد محتوای آموزشی متفاوت و متنوع سعی در جلب فالوور بیشتر و جلب نظر علاقه مندان دارند.

به خصوص در حوزه زبان های خارجی، ارائه خدمات متنوع از اهمیت دو چندان برخوردار است. اما یکی از مهم ترین دغدغه های دارندگان و صاحبین صفحات کاری در اینستاگرام ارائه خدمات قابل فروش است. با بیشتر شدن صفحات اینستاگرام، شباهت بین ارائه خدمات، دائما در حال افزایش است و تنوع مدل درآمدزایی کسب و کارها نیز روز به روز کمتر می شود.

سناریوی فعلی چیست؟

یک صفحه اینستاگرامی راه اندازی می شود. تعداد زیادی محتوای آموزشی ارزشمند و رایگان در اختیار کاربران قرار داده می شود و بر اساس جلب نظر هر چه بیشتر مخاطبین و فالوورها، دوره های آموزشی حضوری یا غیرحضوری ارائه می شوند که بعضا از استقبال خوبی هم برخوردار هستند که خیلی هم خوب است.

اما این مدل درآمدزایی بیش از حد زیاد است و بازار در حال نزدیک شدن به مرحله اشباع است.

یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از کسل کننده شدن یک برند یا کسب و کار، ایجاد تنوع در ارائه خدمات است و یکی از بهترین راهکارها برای ارائه خدمات متنوع به کسب و کارهای اینستاگرامی موبولینگو است.

به جرات می توانیم بگوییم که موبولینگو برای اینستاگرام است.

داشتن وب سایت، اخذ مجوزهای قانونی، گرفتن درگاه های پرداخت معتبر و در کل ایجاد یک سامانه معتبر، کاری پرهزینه، پر ریسک، پر زحمت، و از همه مهم تر، زمان بر است.

اما دقیقا در همینجا موبولینگو به کمک کسب و کارهای آموزشی می آید.

چه مدرس باشید، چه موسسه و یا مرکز آموزشی، موبولینگو به شما امکان ارائه خدمات آموزشی تان را می دهد، آن هم با امکان درآمدزایی واقعی، معتبر، رسمی و آنلاین.

دارندگان صفحات اینستاگرامی بخصوص در حوزه آموزش زبان های خارجی، کاربران زیادی دارند که تشنه خدمات و نحوه ارائه جدید هستند. مدرسین و موسسات، توانایی های خوبی در ایجاد محتوای آموزشی دارند اما روند و چرخه فروش این خدمات کامل نیست.

فروش این خدمات به شماره کارت آن مدرس ختم می شود. در صورتی هم که یک موسسه یا مرکز آموزشی باشید، نیاز به دستگاه پرداخت POS و حضور مشتری در محل موسسه خود دارید. روند پرداخت و درآمدزایی فعلی خارج از این است؟!

صفحات اینستاگرامی می توانند با ارائه بخشی از خدمات خود به صورت پیامکی به کاربران خودشان در بستر موبولینگو، یک مسیر جدید یادگیری به کاربران خود معرفی کنند.

صاحبین تمامی صفحات آموزشی به دنبال ایجاد محصولات آموزشی از طریق ارائه پکیج ها یا کلاس های آموزشی هستند و ارائه این محتوا به صورت رسمی روند پرهزینه ایست بخصوص اگر قرار باشد این محتوا به صورت چاپی در اختیار کاربران قرار گیرد و وقتی از ایجاد یک پکیج آموزشی رسمی و چاپی صحبت می کنیم عملا با یک روند کاری غیرممکن طرف هستیم. هم از نظر موانع قانونی و هم از نظر بعد مالی و هزینه ای!

اما با موبولینگو کارها به شدت راحت است. چرا؟

شما می توانید با ایجاد پروفایل کاربری خود در موبولینگو به عنوان یک مدرس، موسسه یا مرکز آموزشی در هر زبان یا رشته علمی، بخشی از خدمات خود را به صورت پیامکی به کاربران خود ارائه دهید.

حالا ربط این موضوع به کسب و کارهای اینستاگرامی چیست؟

با معرفی پروفایل تان در صفحه اینستاگرامی خود می توانید کاربران خود را نسب به تهیه دوره های آموزشی پیامکی تشویق کنید. کاربران به صورت آنلاین پرداخت می کنند و پرداخت آن ها به صورت اعتبار قابل تصفیه در پروفایل کاربری شما در موبولینگو نمایش داده می شود که بعدا می توانید از طریق پنل کاربری خود، درخواست تسویه حساب بدهید و مبلغ دوره های شما در کمتر از 72 ساعت به حساب شما (که در پروفایل تان اعلام کرده اید) واریز می شود.

به همین راحتی.

صاحبین و ادمین های پیج های اینستاگرامی می توانند با ایجاد دوره های کمک آموزشی پیامکی در موبولینگو، آن هم بر اساس محتوای آموزش های ارائه شده در پیج های خودشان، خدمات آموزشی خود را گسرتش دهند و به فروش برسانند.

یعنی نیاز نیست که وب سایت خودمان را داشته باشیم؟

شما می توانید برای داشتن وب سایت شخصی خودتان در هر زمانی که تمایل دارید اقدام کنید و اتفاقا حرکت بسیار مثبتی است، اما ارائه خدمات قابل فروش آن هم به صورت آنلاین کار پیچیده ایست.

اگر قصد دارید که بخشی از خدمات آموزشی خود را به صورت پیامکی و اتوماتیک در اختیار کاربران خود قرار دهید، و از این حرکت درآمد قابل توجهی هم کسب کنید، موبولینگو مسیر شماست.

پروفایل کاربری خود را در موبولینگو ایجاد کنید.

دوره پیامکی خود را با محتوای مد نظرتان طراحی کنید و در موبولینگو قرار دهید.

قیمت دلخواه خودتان را برای دوره خود تعیین کنید.

و با معرفی دوره خود به فالوورهای تان، درآمد رسمی کسب کنید.

به همین راحتی.

ما معتقدیم که اساسا موبولینگو متعلق به مدرسین، موسسات و مراکز آموزشی است و ارائه خدمات کمک آموزشی در بستر پیامک، یک راهکار جدید و درآمدزا برای ایجاد هر چه بیشتر ارزش در روند خدمات آموزشی شما محسوب می شود.

صفحات و پیج های اینستاگرامی که نسبت به گسترش خدمات آموزشی و همچنین درآمد خود علاقه مند هستند، حتما با موبولینگو در تماس باشند.

موبولینگو برای اینستاگرام  است.

موبولینگو برای شماست.

 

سایر مطالب مرتبط:

موبولینگو برای اینستاگرام

آموزش درون سازمانی

چند پیشنهاد برای ساخت دوره های پیامکی

فروش محتوای طراحی شده توسط دیگران در موبولینگو

پیامک برای آموزش درون سازمانی


نویسنده: mobolingo