پس از 24 ماه کارگروهی گسترده، ایده پردازی، برنامه ریزی، برنامه نویسی و اجرای طراحی های مختلف، سامانه موبولینگو فعالیت خود را به صورت رسمی در اردیبهشت 1400 آغاز کرد. در این مرحله سایت هنوز به صورت گسترده معرفی نشده است و در واقع اولین قدم هایمان را برای معرفی گسترده خدمات آموزشی موبولینگو برداشته ایم. راه اندازی سایت چالش های فراوانی داشت. ما هم از مشکلات مختلفی که در هر پروژه ایجاد می شود در امان نبودیم و در مدیریت پروژه با مشکلات زیادی روبرو بودیم. همچنین، راه اندازی سیستم در کنار ارائه تمام بخش های سایت به صورتی قابل درک و آسان برای کاربران، یک چالش عمده برای هر سیستم آنلاینی محسوب می شود. خوشبختانه، با همفکری و همچنین تلاش شبانه روزی تیم طراحی موبولینگو، کار با این سامانه به راحت ترین حالت ممکن طراحی شده است و به جرات می توانیم بگوییم که عملکرد سامانه برای هر فردی قابل درک و آسان است. زمان زیادی را به طراحی رابط کاربری این سامانه اختصاص داده ایم.

هدف اصلی از راه اندازی موبولینگو ارائه خدمات کمک آموزشی بر پایه تلفن همراه و فناوری پیام کوتاه به کلیه زبان ها بوده است اما سامانه به جایی رسید که بنا بر درخواست های متعدد از اساتید سایر رشته های علمی، فضای ارائه خدمات موبولینگو به سایر علوم هم فراهم شده است. این سامانه به ویژه برای کمک به موسسات و مدرسان برای ارائه هر چه بهتر محتوای درسی شان طراحی شده است. موبولینگو یک پلتفورم platform  آموزیشی است. مهم نیست که زبان مورد نظر شما چه باشد، خدمات موبولینگو به راحتی برای یادگیری هر زبان و هر مطلبی قابل پیاده سازیست.

همچنین اساتید دانشگاهی نیز می توانند با توجه به نیاز دانشجویان، اقدام به طراحی دوره های مختلف آموزشی برای یادگیری زبان تخصصی رشته های مختلف کنند و موبولینگو از این نظر هیچ محدودیتی برای هیچ رشته یا گروه سنی قائل نشده است. موبولینگو برای کمک به درآمدزایی هرچه بیشتر مدرسین، موسسات و مراکز آموزشی و برای کمک کلیه رشته ها و زبان ها طراحی شده و ما در این راستان همه تلاش خود را به کار بسته ایم.

در این مرحله از راه اندازی سایت، ما در تلاش برای اخذ نماد اعتماد الکترونیکی هستیم. همچنین بعد از گرفتن نماد اطمینان، باید برای اتصال سامانه به درگاه پرداخت بانک ملت اقدام کنیم. که راه اندازی تمامی این مراحل، بسیار زمانبر و تخصصی است. در عین حال، به موازارت پیشبرد اهداف تکنیکی و زیرساختی سایت، در حال طراحی دوره های مادر و اصلی سامانه هم هستیم. دوره های اصلی سایت همگی بر اساس میزان محبوبیت دوره آموزشی و همچنین با در نظر گرفتن جامعه آماری زبان آموزان طراحی می شوند که به طبع، از آنجایی که زبان انگلیسی بیشترین زبان آموز را داراست، اولین دوره های موجود در موبولینگو هم برای زبان انگلیسی خواهند بود و با الهام از معروف ترین و پرفروش ترین کتب زبان انگلیسی طراحی شده اند.

موضوع قابل توجه دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که هر یک از دوره های طراحی شده در موبولینگو هیچ شباهتی به مطالب ارائه شده در کتبی که این دوره های بر اساس آن ها طراحی شده اند، ندارند و صرفا با الهام از محتوای آموزشی این کتب، دوره هایی کاربردی تر طراحی کرده ایم. در واقع، با عضویت در دوره های آموزشی موبولینگو، زبان آموزان با محتوای آموزشی کاملا جدید و متفاوت با کتاب های موجود در بازار ارتباط خواهند داشت.

موبولینگو یک سیستم مدرن آموزشی برای کلیه زبان ها و رشته های علمیست که با استفاده از آن، هر نوع محتوای آموزشی قابلیت ارسال به صورت پیامکی را خواهد داشت. موبولینگو با ایجاد ارتباط دائمی با زبان آموزان یا دانشجویان در خارج از ساعات و فضای کلاسی، باعث ایجاد یک تجربه یادگیری جدید و همچنین ایجاد حس وفاداری در زبان آموزان نسبت به خدمت شما به عنوان یک مدرس یا مجموعه آموزشی شما می شود.

منتظر خبرهای خوب بعدی باشید.

موبولینگو – یک تجربه یادگیری بهتر


نویسنده: mobolingo