موبولینگو یک راهکار عملی، راحت و درآمدزا برای تمامی زبانهاست و در این بخش به فواید استفاده از موبولینگو برای زبان ها می پردازیم.

می توان گفت که موبولینگو یک پاسخ هوشمندانه به یک نیاز خیلی قدیمی و در عین حال حیاتیست و آن هم این است که با این حجم از کتاب برای مطالعه، چطور می توان یک زبان را آموخت. حجم بسیار بالای مطالعه در تمامی سطوح یادگیری در هر زبانی یکی از گله های اصلی زبان آموزان است و این در حالیست که باید به تمامی مطالبی که ارائه می شود، تسلط کامل داشته باشیم تا بتوان در همه مهارت های زبانی عملکرد خوبی داشت. مهارت خواندن، نوشتن، صحبت کردن و مهارت شنیداری همگی نیاز به تمرین دارند و هیچ گاه زمان کافی برای تقویت هر چهار مهارت اصلی نیست. البته مهارت پنجم به نام درک مطلب هم هست که دیرتر از همه مهارت ها شروع به رشد می کند و نیازمند زمان و تمرین بسیار بالاییست. در این بین یادگیری اصطلاحات و واژگان زبان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. نیاز به یادگیری مجموعه این مهارت ها، یادگیری هر زبانی را مشکل می کند.

موبولینگو به عنوان یک سامانه مدیریت یادگیری با تاکید بر کمک به یادگیری کلیه زبان ها، می تواند حجم زیادی از مطالعات یک زبان آموز را کم کند. منظور از کم کردن حجم مطالعات، آن بخش از یادگیری زبان است که نیازمند زمان و تمرین بسیار بالایی دارد و هیچ یک از بخش های یادیگری زبان مثل یادگیری واژگان باعث نا امیدی زبان آموزان نمی شود. مهم نیست که دانشجوی چه سطحی از چه زبانی هستید، به هر حال معزل یادگیری واژگان برای همه مطرح است. چرا که یادگیری واژگان نیاز به مطالعه، تمرین و تکرار بسیار بالایی دارد و حوصله و وقت کافی برای تمرین واژگان نیست. همچنین خرید کتاب های مختلف واژگان هم مستلزم شرکت در دوره های آموزشیست و امکان مطالعه آن کتاب ها به صورت فردی نیست. حتی اگر بتوان به صورت فردی نیز آن کتب را مطالعه کرد باز هم بحث یادگیری و به خاطر سپاری واژگان یک مشکل بزرگ است.

اینجاست که موبولینگو به عنوان یک سامانه یادیگری زبان می تواند کمک فراوانی به شما بکند. موبولینگو به شما کمک می کند تا از طریق مدیریت زمان و مدیریت یادگیری تان بتوانید طی یک دوره، دسترسی نامحدودی به تمرین و تکرار واژگان و اصطلاحات زبان های مختلف داشته باشید، آن هم بدون نیاز به صرف هزینه برای شرکت در کلاس های مختلف یا خرید کتب گوناگون. در واقع ما در موبولینگو از طریق پیاده سازی محتوای کتب مختلفی که همیشه برای زبان آموزان زمانبر و غیر قابل مطالعه بوده اند، توانسته ایم تجربه خواندن کتب مختلف را روی تلفن همراه هر زبان آموز به وجود آوریم. در واقع شما با استفاده از موبولینگو، دیگر نیاز نیست تا کتاب دوره های مرتبط با هر درس را خریداری و مطالعه کنید چرا که موبولینگو چندین برابر محتوای آن کتب را به صورت پیامکی و به صورت محتوای با کیفیت آموزشی به همراه قابلیت های فراوان، به شما ارائه خواهد داد.

استفاده از موبولینگو برای زبان آموزان مزایای فراوانی دارد از جمله:

 

سهولت در مطالعه

کتاب های آموزشی همه خوب هستند اما همگی هم یک مشکل بزرگ دارند و آن هم این است که به ندرت خوانده می شوند. تنها در شرایطی می بینیم تمامی کتاب ها به صورت هدفمند مطالعه می شوند که برای کنکور یا آزمون های دانشگاهی باشند و در خارج از این شرایط عموما کتاب ها نصف و نیمه رها می شوند. اما موبولینگو این مشکل را حل کرده است. با ارائه مطالب هر کتاب آموزشی به صورت محتوای آموزشی قابل ارسال روی تلفن همراه هر دانش آموز یا دانشجو، هر کتابی، به صورت پیوسته و برنامه ریزی شده، روی تلفن همراه هر فرد قابل دریافت و مطالعه است و به جای اینکه مطالب به صورت یکجا و غیر کارآمد ارائه شوند، مطالب به صورت طبقه بندی شده و در بخش های کوچک و قابل مطالعه برای هر فرد ارسال می شود که قطعا باعث سهولت در مطالعه و یادگیری هر مطلبی می شود. موبولینگو، راهکار پیامکی برای یادگیری بهتر هر مطلبی است.

 

مدیریت زمان

جنبه مدیریت زمان در استفاده از موبولینگو، نیاز به تبلیغ یا توضیح زیادی ندارد، چرا که کاملا مشخص است وقتی تلفن همراه ما همیشه همراه ماست، پس مطالبی که همراه ما هستند هم شانس بیشتری برای دیده شدن و مطالعه شدن دارند و این یک کمک بزرگ از نظر مدیریت زمان برای هر شخصی محسوب می شود. با دریافت مطالب آموزشی به صورت پیوسته، طبقه بندی شده و زمان بندی شده در بستر سیستم آموزشی موبولینگو روی تلفن همراه تان، شما دیگر نیاز به صرف زمان برای مطالعه همان مطالب به صورت جداگانه ندارید و در خلال روز و در حین انجام سایر کارها، محتوای مرتبط با دوره آموزشی مد نظر خود را دریافت خواهید کرد. ترکیب این خاصیت مدیریت زمان با سایر امکانات این سامانه، یک موقعیت بی نظیر و استثنایی را در اختیار هر زبان آموز قرار می دهد. مشکل یادگیری زبان در اصل، مدیریت زمان است که موبولینگو این مسئله را به صورت عملی و کاملا کارآمد در مرکز توجه خود قرار داده است.

 

مدیریت انرژی

ثبت نام در دوره های آموزشی، رفت و آمد، حمل کتاب های سنگین، خستگی ناشی از رفت و آمد و شرکت در کلاس ها، همگی بخش هایی از یادگیری هستند که نمی توان آن ها را نادیده گرفت. صرف انرژی بیش از حد برای یادگیری یک زبان، یکی از دلایل بی انگیزگی زبان آموزان و سخت بودن یادگیری هر زبانی است. مثلا موسسات آموزش زبان انگلیسی با برگزاری کلاس های مختلف، فرصت های بیشماری در اختیار زبان آموزان قرار می دهند اما مشکل اینجاست که انرژی بدنی یا مالی کافی برای شرکت در تمامی این دوره ها وجود ندارد. با در نظر گرفتن این موارد، موبولینگو می تواند کمک چشمگیری در استفاده بهینه از زمان و انرژی شما کند، چرا که بخشی از مطالب که باید در محیط کلاسی ارائه شود، می تواند برای تمام زبان آموزان و به صورت پیامکی ارسال شود. با استفاده از موبولینگو، استرس یادیگری زبان آموزان نیز به صورت محسوسی کم می شود و با دریافت محتوای آموزشی زبان مورد نظرشان در بازه زمانی دلخواه شان، می توانند به صورت کارآمدتری مطالعه زبان مورد نظر خود را ادامه دهند.

 

مدیریت مالی

شرکت در دوره ها وکلاس های مختلف هزینه بردار است و با توجه به افزایش هزینه های زندگی، زبان آموزان و موسسات قطعا در شرایط ویژه ای برای مدیریت مالی خود قرار می گیرند. موسسات نیاز دارند تا هزینه ها را تا حد ممکن پایین نگه دارند و زبان آموزان هم لازم است تا حد ممکن ضمن ادامه دوره آموزشی خود، مدیریت مالی سایر بخش های زندگی شان را نیز در نظر داشته باشند. موبولینگو به طور قطع می تواند بار مالی موسسات و زبان آموزان را کمتر کند. یکی از دغدغه های زبان آموزان کلیه زبان ها، یادگیری واژگان و اصطلاحات به ظاهر بی پایان هر زبانیست که علاوه بر کمبود انرژی و زمان کافی، فشار زیادی از نظر مالی به آن ها تحمیل می کند. موبولینگو با ارائه مطالب به صورت هدفند، با کیفیت و ارزان قیمت، بار مالی موسسات و زبان آموزان را به صورت قابل توجهی کم می کند.

 

آزمون های منظم

شرکت در هر دوره ای با یک آزمون خاص به پایان می رسد. در موبولینگو، زبان آموزان کلیه زبان ها می توانند پس از پایان هر دوره به آزمون همان دوره دسترسی داشته باشند و با شرکت در آزمون دوره یا درسی که تمام کرده اند، میزان یادگیری شان را بسنجند. خبر خوب هم این که آزمون آنلاین، همان طور که از نامش هم مشخص است، خیلی راحت انجام می شود و هیچ هزینه ای هم برای زبان آموزان به همراه ندارد چرا که این آزمون ها به صورت رایگان روی تمامی درس ها یا دوره های موجود در موبولینگو ارائه می شوند.

 

شخصی سازی

شخصی سازی یادیگری در موبولینگو یکی از اصلی ترین ویژگی های این سیستم آموزشی است. همه زبان آموزان در موبولینگو می توانند سرعت و زمان یادگیری شان را تنظیم کنند. با استفاده از پانل کاربری آنلاینی که به همه زبان آموزان تعلق می گیرد، آن ها می توانند علاوه بر تنظیم تعداد دریافت پیامک در روز، بازه زمانی دریافت پیامک ها را نیز برای خود مشخص کنند. برای مثال، یک دانش آموز دبیرستانی برای زبان انگلیسی پایه دهم، اقدام به عضویت در موبولینگو کرده است و می خواهد پیامک های آموزشی خود را پس از پایان ساعات مدرسه دریافت کند. با عضویت در موبولینگو از طریق استفاده از بخش تنظیمات در پانل کاربری خود، می تواند تنظیم کند که مثلا تعداد 5 پیامک از ساعت 17 الی 21 دریافت نماید. موبولینگو یک سامانه کمک آموزشی است و هر فرد می تواند برای روند یادگیری خود، با استفاده از امکانات بی نظیر موبولینگو، روش ها و متدهای مختلف و دلخواه خود را داشته باشد.

 

قابلیت اجرا برای تمامی زبان ها

موبولینگو جاییست که همه زبان ها می توانند به صورت یکسان از خدمات با کیفیت آموزشی برخوردار شوند. از آنجایی که فرآیند اصلی ارائه مطالب در موبولینگو به صورت پیامکی است، هر محتوای آموزشی برای هر زبانی قابلیت ارسال دارد. واژگان و اصطلاحاتی که توسط متخصصین هر رشته طراحی شده اند، به راحتی در دسترس زبان آموزان قرار می گیرند و از این نظر موبولینگو یک سیستم یادگیری همه گیر و قابل استفاده برای هر زبانی است. انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی، روسی، چینی و یا حتی فارسی و غیره همگی از زبان های محبوب و روز دنیا هستند که با کمبود تکنولوژی های کمک آموزشی روبرو هستند. موبولینگو یک خدمت فراگیر و بهینه برای یادگیری هر زبانیست و یک ابزار کمکی کارآمد و مفید برای زبان آموزان همه زبان ها محسوب می شود.  

 

بدون وابستگی به سیستم عامل

ارائه نرم افزار های جداگانه برای اندروید و آیفون یه یک معزل بزرگ تبدیل شده و در این بین عده ای از افراد که امکان دسترسی به تلفن های همراه هوشمند را ندارند، امکان دریافت هیچ نوع خدمات آموزشی نیز ندارند. موبولینگو یک سامانه آموزشی با ارائه خدمات و محتوای آموزشی درجه یک برای تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان با هر طبقه اجتماعی و مالی است. با استفاده از خدمات موبولینگو، هیچ نیازی به نگرانی برای انتخاب نوع تلفن همراه نیست، چرا که فناوری پشتیبان این سامانه یک فناوری قدیمی و در عین حال پایه ایست که در واقع یکی از نقاط قوت این سیستم نیز محسوب می شود. با امکان قراردادن فرصت های یادیگری مساوی در اختیار تمامی اقشار جامعه، موبولینگو قطعا می تواند قدم مهمی در گسترش علم و سهولت استفاده از علم از طریق فناوری بردارد.

 

همچنین موبولینگو علاوه بر کم کردن هزینه های زبان آموزان و موسسات، می تواند یک سامانه درآمدزا برای همه موسسات و مدرسان زبان باشد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، با بخش پشتیباینی موبولینگو در تماس باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد درآمدزایی موبولینگو برای مدرسان، موسسات و مراکز آموزشی، می توانید روی لینک کلیک کنید.


نویسنده: MOBOLINGO