عضویت در موبولینگو فرآیند بسیار راحت و سریعی دارد. شما می توانید به دو صورت عضو شوید.

  • ثبت نام آنلاین
  • عضویت با موبوکارت

ثبت آنلاین روند بسیار ساده ای دارد. با ورود شماره تلفن همراه خود و فشردن دکمه تایید، از شماره 30008015 یک پیامک حاوی کد تایید دریافت می کنید. با ورود کد تایید در قسمت مشخص شده، ثبت نام شما انجام می شود. به همین راحتی می توانید به عنوان یک کاربر عادی در موبولینگو عضو شوید و سایر اطلاعات خود را در بخش پروفایل کاربری تان تکمیل کنید.

عضویت با موبوکارت از ثبت نام آنلاین هم راحت تر است. پس از ارسال هر کد فعال سازی به موبولینگو از طریق پیامک، سامانه به صورت خودکار یک پروفایل کاربری برای همان شماره تلفن همراه می سازد و نتیجه را به صورت پیامکی به همان شماره تلفن اعلام می کند. این پیامک حاوی نام کاربری و کلمه عبور آن پروفایل است که به صورت پیش فرض، تمامی نام کاربری ها و رمز عبورهای پروفایل های ساخته شده در موبولینگو، همان شماره تلفن همراه کاربر است.

این رویه به صورت استاندارد برای هر دو روش عضویت به صورت استاندارد و یکسان در نظر گرفته شده.

چه به صورت آنلاین ثبت نام کنید و چه با استفاده از موبوکارت، در هر دو روش، نام کاربری و رمز عبور ناحیه کاربری شما به صورت پیش فرض همان شماره تلفن همراه شماست که با استفاده از آن از موبولینگو پیامک دریافت کرده اید. تمامی کاربران موبولینگو می توانند پس از ورود به وب سایت، از طریق پروفایل کاربری شان، رمز عبور خود را تغییر دهند. البته هیچ اجباری به تغییر "رمز عبور" ندارید و اگر فکر می کنید که رمز عبور پیش فرض تان را بهتر به خاطر خواهید آورد، نیاز به تغییر "کلمه عبور" نیست. سایر اطلاعات خود را می توانید با استفاده از پنل کاربری تان تکمیل کنید.

به همین راحتی.

تمامی کاربران موبولینگو به صورت پیش فرض به عنوان کاربر عادی در موبولینگو عضو می شوند.

اما کاربران حرفه ای چطور؟ کاربرانی که به عنوان تولید کننده محتوا فعالیت دارند چطور؟ مدرسین، موسسات و مراکز آموزشی که کاربر عادی نیستند و از موبولینگو قرار است به صورت حرفه ای استفاده کنند.

برای کاربران حرفه ای، یک پانل کاربری حرفه ای و جدا در نظر گرفته شده است.

کاربران حرفه ای موبولینگو از جمله مدرسین، موسسات و مراکز آموزشی می توانند از طریق پنل کاربری که در اختیار همه قرار گرفته شده، درخواست عضویت به عنوان کاربر حرفه ای و تولید کننده محتوا را به موبولینگو بدهند. به این صورت که وقتی همه کاربران وارد پنل کاربری شان می شوند، در قسمت کناری پنل کاربری می توانند دکمه ای با عنوان "درخواست عضویت به عنوان مدرس، موسسه و مرکز آموزشی" را ملاحظه کنند. با فشردن این دکمه وارد یک فرم می شوید. با پر کردن این فرم و فشردن دکمه "درخواست عضویت"، درخواست عضویت شما به موبولینگو ارسال می شود و ما پس از بررسی مدارک و اطلاعات اظهار شده، امکان دسترسی شما به عنوان یک کاربر حرفه ای را در پروفایل تان قرار می دهیم. شما به عنوان یک مدرس، موسسه یا مرکز آموزشی، پس از عضویت به عنوان کاربر حرفه ای، می توانید به راحتی به مجموعه ای از امکانات دسترسی داشته باشید.

مدرسین، موسسات و مراکز آموزشی می توانند به امکاناتی از قبیل:

  • ایجاد و ویرایش دوره های آموزشی پیامکی
  • ایجاد مقاله و مطالب خواندنی با نام خودتان
  • پیگیری فروش دوره های آموزشی
  • درخواست تسویه حساب
  • درخواست صدور موبوکارت
  • پروفایل کاربری قابل ملاحظه به صورت عمومی
  • و مجموعه ای از امکانات کارآمد دیگر

دسترسی داشته باشید.

رویه عضویت در موبولینگو را به راحت ترین روند ممکن طراحی کرده ایم و شما می توانید به عنوان کاربر عادی یا حرفه ای، به مجموعه ای از خدمات بی نظیر در ناحیه کاربری تان دسترسی داشته باشید.

کابران خارج از کشور چطور می توانند از امکانات موبولینگو استفاده کنند و روال عضویت این دسته از کاربران به چه صورت است؟

با این که رویه عضویت در موبولینگو بر اساس تلفن همراه کاربران طراحی شده، اما ما کاربران خارج از کشور را نیز در نظر گرفته ایم. البته امکان ارسال پیامک به خارج از ایران از طریق موبولینگو ممکن نیست و از آنجایی که خدمات موبولینگو به صورت اختصاصی از طریق پیامک ارائه می شوند، کابران عادی امکان استفاده از خدمات موبولینگو در خارج از ایران را ندارند. با این حال، امکان عضویت به عنوان کاربر عادی برای همه مهیا شده.

اما کاربران حرفه ای از جمله مدرسین، موسسات و مراکز آموزشی خارج از ایران، می توانند به راحتی از امکانات حرفه ای موبولینگو استفاده کرده و خدمات خود را به صورت پیامکی به کاربران ایرانی ارائه دهند و کسب درآمد کنند. به این صورت که در هنگام ثبت نام در موبولینگو، با کلیک روی گزینه "در خارج از ایران ساکن هستم" می توانند کد ثبت نام را به جای تلفن همراه، از طریق ایمیل یا همان پست الکترونیک دریافت کنند. در این مرحله شما به عنوان کاربر عادی در موبولینگو عضو می شوید، اما همانطور که قبلا هم اشاره شد، می توانید از طریق پنل کاربری تان درخواست عضویت به عنوان کاربر حرفه ای را بدهید و پس از بررسی توسط موبولینگو، عضویت شما تایید خواهد شد و شما می توانید به عنوان یک مدرس، موسسه یا مرکز آموزشی واقع در خارج از ایران، خدمات آموزشی پیامکی خود را به کاربران ایرانی ارائه دهید و درآمد کسب کنید.

در هر صورت، بخش پشتیبانی موبولینگو، همواره آماده خدمت رسانی به شماست.


نویسنده: mobolingo