کتاب 504 واژه به یکی از اصلی ترین کتب مطالعه و یادگیری لغت در زبان انگلیسی تبدیل شده است.

با اینکه سال های زیادی از اولین چاپ این کتاب ارزشمند می گذرد، اما همچنان در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد و می توان گفت به عنوان یک کتاب مرجع برای ارتقاع دانش واژگان در زبان انگلیسی شناخته می شود.

مخاطب اصلی این کتاب زبان آموزان سطح متوسط به بالا هستند و برای زبان آموزانی که به تازگی به یادگیری انگلیسی پرداخته اند مناسب نیست.

اما با وجود راه ها، کلاس ها و متدهای مختلف برای یادگیری واژگان کتاب 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی، به نظر می رسد که زبان آموزان همچنان با مشکل روبرو هستند.

حجم این کتاب واقعا زیاد است و با وجود داشتن شور و اشتیاق در ابتدای مسیر، افراد در ادامه خسته می شوند و دیگر مطالعه را ادامه نمی دهند.

یکی از دلایل اصلی این مسئله این است که وقتی یک زبان آموز در مسیر فعلی خسته می شود، دیگر علاقه ای به برگشت به همان مسیر ندارد و راه حلش هم پشت کار نیست.

باید بپذیریم که روش های فعلی یادگیری و مطالعه زبان کمی خسته کننده و در عین حال فرار هستند. ای کاش راهی برای به خاطر آوردن بهتر اطلاعات و آموخته هایمان بود!

روش ها و متدهای سنتی جواب خود را پس داده اند و تمامی آن ها با مزایا و معایب خودشان همراه هستند.

اما اگر دقت کرده باشید، مطالبی که به یادمان مانده اند همگی زمانی اتفاق افتاده اند که اتفاقا کمترین قصد و آمادگی در یادگیری یک مطلب را داشته ایم.

یک نوشته بزرگ روی یک اتوبوس در حال گذر، شانس بیشتری نسبت به یک مطلب عالی در یک کتاب برای به خاطری سپاری دارد و دلیل این مسئله این است که ذهن ما در حالت معمول و عادی خود به صورت ناخودآگاه در حال یادگیری از محیط است که همان حالت از آمادگی برای یادگیری را ممکن است در یک محیط کلاسی و آکادمیک نداشته باشد.

یادگیری زبان انگلیسی با پیامک یکی از جدیدترین روش های کمک آموزشی در دنیای ماست که اگر در کنار سایر روش های مرسوم یادگیری به کار گرفته شود، می تواند نتایج بسیار خوبی به همراه داشته باشد.

وقتی که تلفن همراه مان همیشه همراه ماست، چرا از آن برای یادگیری زبان استفاده نکنیم؟

یادگیری در موقعیت یا incidental learning یک روش یادگیری کاملا ثابت شده بر پایه اصول روانشناسی است. یادگیری در موقعیت حکم همان اتوبوس در حال گذر را دارد که اتفاقا شما مطلب نوشته شده روی آن اتوبوس را به خوبی به خاطرتان می سپارید چرا که ذهن در موقعیت های مختلف سطح آمادگی یادگیری متفاوتی را از خود نشان می دهد.

موبولینگو هم به عنوان یک سامانه رسمی در زمینه ارائه خدمات کمک آموزشی بر پایه تلفن همراه با طراحی محتوایی بی نظیر برای کتاب 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی و تبدیل محتوای این کتاب به پیامک های آموزشی قابل ارسال، قدم بزرگی در آموزش هر چه بهتر لغات این کتاب ارزشمند برداشته است.

شما با عضویت در دوره پیامکی 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی می توانید علاوه بر یادگیری واژگان این کتاب، هم خانواده ها و همچنین مثال های فراوانی هم یاد بگیرید که در کتاب اصلی به هیچ عنوان پوشش داده نشده اند.

شما یک تجربه یادگیری کاملا متفاوت را با دوره آموزش واژگان 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی به صورت پیامکی تجربه خواهید کرد.

و پیشنهاد ما این است که به موازات یادگیری این لغت ها به صورت پیامکی، از کتاب 504 واژه هم استفاده کنید.

ترکیب این دو روش با هم، شما را در مسیر پیشرفت توقف ناپذیر می کند.

پس اگر همچنان برای شما این سوال مطرح است که برای یادگیری واژگان 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی چه کنیم؟

پیشنهاد ما استفاده از دوره پیامکی 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی موبولینگو است.

زمان و انرژی زیادی صرف طراحی محتوای این دوره شده است و بدون شک یکی از بهترین تجارب یادگیری زندگی خود را با این دوره آموزشی در موبولینگو خواهید داشت.

تلفن همراه تان را به یک دانشگاه تبدیل کنید و در هر ساعت و هر مکانی، با محتوای کتاب 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی در ارتباط باشید و شانس یادگیری خود را بالاتر ببرید.

در هر موقعیتی که باشید محتوای این کتاب به صورت خودکار، در بازه زمانی مورد نظر شما برای شما پیامک می شود و زمان مطالعه زبان انگلیسی شما هم در طی روز بالا می رود.

همچنین می توانید تعداد دریافت پیامک در روز را از طریق پنل کاربری تان در موبولینگو تنظیم کنید. می توانید یک پیامک در روز دریافت کنید و یا می توانید حداکثر دوازده پیامک در روز دریافت کنید. انتخاب با شماست!

همه چیز در دستان شماست. فقط کافیست که در دوره پیامکی آموزش واژگان 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی در موبولینگو عضو شوید.

دوره پیامکی 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی - دوره آموزشی 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی به صورت پیامکی - موبولینگو


نویسنده: MOBOLINGO