شاید یادگیری با پیامک فناوری جدیدی محسوب نشود اما به طور قطع یک روش کمک آموزشی مفید و کارآمد در جهان به حساب می آید. با این وجود، کسب و کارهای انگشت شماری در عرصه آموزش از طریق پیامک قدم گذاشته اند و به دلیل عدم ایجاد آگاهی و همچنین تبلیغات مناسب، این روش یادگیری به ظرفیت های واقعی خود دست پیدا نکرده است.

نداشتن محتوای مناسب، عدم تولید محتوای جدید، به روز و جذاب و همچنین توانایی کم کسب و کارهای مرتبط با آموزش از طریق پیامک، جز عوامل اصلی پیشرفت کم در عرصه آموزش پیامکی است.

یادگیری با پیامک یک روش کمک آموزشی بی نهایت هدفمند و راحت به حساب می آید چرا که ارسال محتوای آموزشی به تلفن همراه کاربران، در کسری از ثانیه و تقریبا بدون زحمت خاصی انجام می شود.

اتفاقا طی چندین تحقیق و نظرسنجی، کاربران نشان داده  اند که به این روش علاقه دارند و دریافت پیامک های آموزشی در موقعیت های مختلف از طرف کاربران با استقبال خوبی روبرو شده است.

با این وجود، به دلیل عدم ایجاد زیرساخت های مناسب برای گسترش این روش آموزشی، یادگیری از طریق پیامک رشد قابل توجهی نداشته است.

اما موبولینگو صنعت آموزش با پیامک را تغییر داده است.

موبولینگو به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت آموزش از طریق پیامک وارد این بخش از جهان کسب و کار شده است.

با ایجاد محتوای آموزشی درجه یک، زیرساخت فنی وسیع و همچنین خلق محصولات فیزیکی مبتنی بر ارائه خدمات پیامکی، موبولینگو به تنها شرکت حرفه ای ارائه دهنده خدمات کمک آموزشی پیامکی در جهان تبدیل شده است.

یادگیری هر مطلبی با پیامک به عنوان یک روش کمک آموزشی نقش بسزایی در ارتباط بیشتر دانشجویان و زبان آموزان با محتوای درسی مد نظرشان دارد.

فکر کنید که بعد از اتمام ساعات کلاسی چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین، و در خارج از فضای فیزیکی یک کلاس یا موسسه، چه راه ارتباطی خودکار و اتوماتیکی بین مطالب درسی و دانشجویان می توان خلق کرد؟

یک روش کارآمد و مفید که به نوع تلفن همراه و وسیله ارتباطی کاربران مرتبط نباشد و همه بتوانند تحت یک زیرساخت واحد با محتوای درسی مد نظرشان به صورت خودکار و طبق تنظیمات خودشان در تماس باشند.

عملا جز آموزش از طریق پیامک راهی وجود ندارد. راهی عملیاتی که هم برای کاربران راحت و دردسترس باشد و هم برای مدرسین و مراکز آموزشی جذاب باشد.

و این در حالیست که موبولینگو به عنوان یک سیستم مدیریت یادگیری LMS – Learning Management System تمامی زیرساخت های لازم برای تولید و ارائه محتوای آموزشی را در اختیار مدرسین، موسسات ومراکز آموزشی قرار داده است.

از طرفی، کاربران هم به راحتی می توانند محتوای پیامکی مد نظرشان را هم از طریق وب سایت موبولینگو و هم از راه موبوکارت فعال کنند.

وب سایت موبولینگو یک فضای فروشگاهی برای ارائه خدمات کمک آموزشی به صورت پیامکی است.

همه فعالان عرصه آموزش می توانند با ارائه محتوای مد نظر خود در موبولینگو، خدمات آموزشی خود را به راحتی گسترش دهند.

تمام این زیرساخت هم به صورت موثری امکان ایجاد درآمدزایی برای مدرسین، موسسات و مراکز آموزشی را به خوبی فراهم کرده است.

موبولینگو به عنوان یک سیستم پیشرو در زمینه آموزش با پیامک فعالیت خود را شروع کرده است و با ارائه راهکارهای نوین و محصولات بدیع و جدید، می تواند آینده درخشانی را به عنوان یک سیستم کمک آموزشی بر پایه خدمات تلفن همراه و پیامک به تصویر بکشد.

موبولینگو - یادگیری با پیامک - زبان انگلیسی - یادگیری انگلیسی - آموزش با پیامک - موسسه زبان - mobolingo

سایر مطالب مرتبط:

موبولینگو برای اینستاگرام

آموزش درون سازمانی

چند پیشنهاد برای ساخت دوره های پیامکی

فروش محتوای طراحی شده توسط دیگران در موبولینگو

درآمدزایی و سود بیشتر در موبولینگو با دعوت از همکاران


نویسنده: mobolingo