به نظر من موبولینگو کار را به عنوان یک سیستم کمک آموزشی برای همه زبان ها تمام کرده است.

من خودم یک مدرس زبان انگلیسی هستم و لیسانس و فوق لیسانسم را در همین زمینه گرفته ام و با دیدن انواع سیستم های آموزشی و کمک آموزشی در طی دوران تحصیل و کار به عنوان یک مدرس حرفه ای زبان انگلیسی به این نتیجه رسیده ام که موبولینگو پتانسیل بسیار بالایی برای جهانی شدن دارد.

چنین سیستم کمک آموزشی در هیچ جای دنیا وجود ندارد و امیدوارم موبولینگو خدمات خود را به خارج از ایران هم ارائه دهد.

اوایل کمی با اکراه وارد موبولینگو شدم و پیش خودم می گفتم که این هم یک تلاش محکوم به شکست دیگر است اما به محض اینکه کمی با کارکرد عملیاتی این سیستم آشنا شدم انگار که درهای جدیدی به روی ذهنم باز شد و افق های تازه ای را برای ارائه خدمات کمک آموزشی خودم به شاگردان و دانشجویانم دیدم.

با شناخت موبولینگو فعالیت های جدیدی هم به زندگی من حرفه ای من اضافه شده.

مثلا تا قبل از آشنایی با موبولینگو، با مفهوم طراحی دوره های کمک آموزشی پیامکی اساسا آشنایی نداشتم، اما با راه اندازی موبولینگو دائما به این فکر هستم که چطور می توانم خدمات کمک آموزشی پیامکی جدید طراحی کنم و به بازار ارائه دهم.

من وب سایت ندارم و راهی هم برای فروش خدمات آموزشی به صورت آنلاین ندارم و موبولینگو این مسیر را نه تنها برای من، بلکه برای هم هموار کرده است.

بعد هم فکر میکردم که موبولینگو یک سیستم خارجی و وارداتیست و تعجب بعدیم این بود که متوجه شدم موبولینگو یک استارتاپ صد در صد ایرانی است. باعث افتخار و در عین حال تعجب بود که میدیدم یک شرکت ایرانی خوش فکر، با نیت جهانی شدن وارد عرصه خدمات آموزشی شده.

به قدری از موبولینگو در آموزش زبان انگلیسی بازخورد مثبت دیده ام که فکر کردم همین تجربه را باید با سایر مدرسین و موسسات زبان هم در میان بگذارم.

نه فقط مدرسان زبان انگلیسی یا موسسات زبان انگلیسی!

با همه مدرسین در همه رشته ها!

البته چون رشته بنده تدریس زبان انگلیسی است طبیعی است که روی سخنم با همکاران خودم باشد اما واقعا موبولینگو برای همه فعالان عرصه آموزش یک نیاز واقعی و حیاتیست.

اگر تعریف های من را هم کنار بگذاریم، موبولینگو عملا باعث افزایش درآمد شخصی من شده و این مورد واقعا در کمتر سیستم آموزش آنلاین حال حاضر در جهان وجود دارد.

چند سیستم آموزشی یا کمک آموزشی میشناسید که واقعا بدون واسطه و به صورت صد در صد عملیاتی به شما درآمد بدهد؟

خودم؟ هیچی! هیچ سیستمی را نمی شناسم.

واقعا و صادقانه به همه همکاران یا مراکز آموزشی پیشنهاد میکنم که حتی از سر امتحان هم که شده در موبولینگو عضو شوند و خودشان با چشم خودشان عملکرد این سامانه عجیب را ببینند.

الان شاگردان من در خارج از فضای کلاسی همچنان با محتوایی که خودم طراحی کرده ام به صورت پیامکی در تماس هستند و از این هفته با آن هفته، نگران این نیستم که تماس دانشجویانم با زبان انگلیسی کم شده است.

آموزش زبان انگلیسی از طریق پیامک تنها یک تئوری شکست خورده به نظر می رسید که موبولینگو این ایده را مجددا و با قدرت تمام زنده کرد.

به نظر من موبولینگو این مسیر را بست! به قدری قوی ظاهر شدند که انجام مجدد این کار توسط هر شرکتی در هر جای دنیا بیهوده به نظر می رسد.

الان که این مطلب را می نویستم واقعا از موبولینگو درآمد ماهیانه دارم و در عین حال شاگردانم هم انگیزه بسیار بالایی برای یادگیری پیدا کرده اند.

پیامک های آموزشی که دانشجویان من از طریق موبولینگو دریافت می کنند باعث شده که ارتباط آن ها با خود من هم بیشتر شود و از این نظر خیلی خیلی خیلی خوشحالم.

بهانه ای برای ارتباط و آشنایی بیشتر با نیازهای دانشجوها و شاگردانم به من انگیزه دو چندان داده، چرا که در خلال همین ارتباطات است که هر مدرسی می تواند خدمات آموزشی اضافه بر روند عادی کاری هم ارائه دهد.

موبولینگو یادگیری زبان انگلیسی با پیامک را راحت کرده است و من به شدت به آینده این مسیر اعتقاد دارم.

یادگیری زبان انگلیسی از طریق پیامک با موبولینگو به یک راه درآمدرا، سودآور و مفید برای همه افراد درگیر آموزش و یادگیری زبان انگلیسی تبدیل شده است.

اصرار می کنم که شما هم به عنوان یک مدرس، موسسه یا مرکز آموزشی حتما بخشی از خدمات تان را در بستر موبولینگو توسعه دهید.

از اینکه با من همراه بودید ممنونم و هر سوالی هم داشتید می توانید از طریق پروفایلم در موبولینگو با من در تماس باشید.


نویسنده: ShahedEnglish