مهارت نوشتن در آزمون آیلتس یا همان رایتینگ اسکیل آیلتس یکی از ترسناک ترین بخش های این آزمون بین المللی است و بسیاری از زبان آموزان را با مشکل روبرو می کند.

مشکل نداشتن دانش و مهارت کافی در رایتینگ آیلتس یا همان مهارت نوشتن!

یکی از دلایل سخت بودن تقویت مهارت رایتینگ آیلتس ضعف شدید زبان آموزان در استفاده صحیح از اصطلاحات، واژگان و ترکیب های گرامری متنوع در متن هایشان است.

تقویت مهارت رایتینگ یک روند زمانبر و پرزحمت است و بر خلاف سایر مهارت های مورد نیاز در آزمون آیلتس، نمی توان با دوره ای کلاس تقویتی این مهارت را به سطح قابل قبولی رساند.

مهارت نوشتن یک مهارت خاص است که علاوه بر نیاز به داشتن دانش و تسلط کافی به زبان مورد نظر، نیاز به یاد گرفتن نحوه فکر کردن هم دارد.

بسیاری از زبان آموزان این گلایه را دارند که ما حتی نمی دانیم به فارسی چه بنویسیم!

و این مورد دقیقا اثبات می کند که زبان آموزان واقعا مهارت نوشتن را یاد نگرفته اند و به طبع، نحوه فکر کردن به عنوان یک نویسنده را هم بلد نیستند.

در کنار یادگیری مهارت های ذکر شده، یادگیری واژگان و اصطلاحات خوب و حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

حتی اگر نحوه تفکر صحیح به عنوان یک نویسنده را هم به یک زبان آموز بیاموزیم، باز هم داشتن دانش کافی، مهم ترین عامل، برای موفقیت در رایتینگ آیلتس است.

و مشکل هم دقیقا از همینجا شروع میشود!

زبان آموزان علاقه زیادی به مطالعه ندارند و اگر هم داشته باشند وقت کافی برای این کار را در اختیار ندارند.

در اینجا لازم است به این نکته اشاره کنیم که داشتن یک مدرس صبور و حرفه ای، در بالا بردن انگیزه زبان آموزان نقش بسزایی دارد.

اما وقتی نوبت به کتاب خواندن و مطالعه می شود، همه زبان آموزان با ضعف روبرو هستند و این قضیه فقط برای زبان آموزان و علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی صادق نیست.

به نظر می آید که درس خواندن کلا سخت و سخت تر می شود و در اینجا استفاده به جا از فناوری های کمک آموزشی مثل موبولینگو، راه را باز و آسان می کند.

دوره IELTS WRITING PRO که به تازگی در موبولینگو بارگذاری شده برای پاسخ به همین نیاز در زبان آموزان و داوطلبان آزمون آیلتس طراحی شده است.

این دوره که به صورت پیامکی ارائه می شود، توسط بهترین اساتید و متخصصین آموزش مهارت رایتینگ در آزمون آیلتس طراحی و ارائه شده است و می توان گفت که از نظر محتوایی، یکی از خاص ترین و کاربردی ترین دوره های کمک آموزشی حال حاضر بازار آموزش زبان انگلیسی ایران است.

با ارائه ترکیب های خاص و حرفه ای، مثال های فراوان، جملات کاربردی مخصوص آزمون آیلتس و ارائه اصطلاحات و کلمات هم معنی، تقویت مهارت رایتینگ آیلتس در موبولینگو به یک امر بدیهی تبدیل شده چرا که این دوره آموزشی می تواند نقش بسزایی در افزایش سطح دانش شما در مهارت رایتینگ آیلتس داشته باشد.

در دوره آیلتس رایتینگ پرو IELTS WRITING PRO موبولینگو عضو شوید تا با دریافت پیامک های کاربردی و حرفه ای حاوی بهترین مثال ها و جملات کاربردی در بخش رایتنیگ آیلتس، مهارت نوشتاری خود را تقویت کنید.

 

سایر اخبار و مطالب خواندنی:

موبوکارت برای آموزش درون سازمانی

فواید استفاده از پیامک در آموزش

موبولینگو برای کسب و کار ها، شرکت ها و سازمان ها

آموزش از طریق پیام کوتاه

پیامک برای آموزش درون سازمانی


نویسنده: mobolingo