شما می توانید با کلیک روی اینجا به مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی برای نحوه ساخت دوره های آموزشی پیامکی در موبولینگو دسترسی داشته باشید و توضیحات کامل در این ویدئوها خدمت شما ارائه شده اند اما در اینجا قصد داریم برای آشنایی هر چه بیشتر شما با نحوه ساخت دوره های پیامکی در موبولینگو، در قالب چند پیشنهاد، به سوالات شما پاسخ دهیم...

 

دوره های پیامکی قرار گرفته در موبولینگو توسط چه کسانی طراحی شده اند؟

این دوره ها توسط مدرسین و موسساتی که قبلا به موبولینگو دعوت شده اند، طراحی شده و در موبولینگو قرار گرفته اند و حتما این موضوع را در نظر بگیرید که برای داشتن امکان ساخت دوره های پیامکی در موبولینگو، حتما باید توسط یکی از اعضای فعلی، لینک دعوت به عضویت را دریافت کنید. این لینک به صورت پیامکی برای شما ارسال می شود. اگر شخصی را برای دعوت شدن به موبولینگو نمی شناسید، از طریق ارسال پیام به یکی از اعضای فعلی، درخواست کنید تا شما را به موبولینگو دعوت کنند، تا پس از عضویت، با دسترسی به پروفایل حرفه ای مخصوص کسب و کارها و مدرسین، بتوانید دوره های پیامکی خودتان را ارائه دهید.

 

آیا خود موبولینگو هم اقدام به طراحی دوره های پیامکی کرده است؟

بله! از آنجایی که یک سری مطالب و محتوای سنگین برای طراحی در برخی حوزه ها وجود دارند، تیم موبولینگو زحمت طراحی برخی از این محتوا را قبل کشیده است تا همکاران بتوانند به راحتی از این محتوا درآمدزایی کنند. البته تخصص تیم طراحی موبولینگو در زمینه زبان انگلیسی است و این محتوا عموما در زمینه آموزش زبان انگلیسی طراحی شده اند که می توانید در بخش دوره های آموزشی که در منوی وب سایت وجود دارد، به کلیه دوره های پیامکی طراحی شده در موبولینگو دسترسی داشته باشید.

 

آیا ما می توانیم دوره های پیامکی خود را در هر زمینه ای طراحی کنیم؟

بله! موبولینگو صرفا یک سیستم مدیریت یادگیریست و هیچ باید و نبایدی در رابطه با نوع محتوای قرار گرفته در سامانه موبولینگو تعیین نشده است. جالب است بدانید که چندی پیش یک شرکت حمل و نقل برای ارتباط هر چه بهتر با مشتریان خود، یک دوره پیامکی با محتوای مد نظر خودشان طراحی کردند و در موبولینگو قرار دادند و با ارائه موبوکارت به مشتریان شان، ارتباط کاری خود را گسترش دادند. محتوای این پیامک ها هم کاملا بنا به سلیقه و خواسته خود شما خواهد بود و ما در موبولینگو صرفا به قانونی بودن محتوای ارسالی در بستر شبکه ارسال پیامک کشوری نظارت داریم و هیچ محدودیتی از نظر نوع محتوا یا نحوه استفاده از موبولینگو ندارید.

 

محتوای طراحی شده و قرار داده شده در موبولینگو باید در چه زمینه ای باشد؟

محتوای شما در هر زمینه علمی و تخصصی که باشد، قابلیت قرارگیری در موبولینگو را دارد. کلیه زبان ها، رشته ها و کسب و کار ها می توانند بخشی از خدمات خود را به صورت پیامکی در موبولینگو ارائه دهند.

 

چند پیشنهاد برای طراحی محتوای پیامکی در موبولینگو:

 

  • در نظر داشته باشید که هر صفحه از پیامکی دارای ظرفیت کاراکتر محدودیست و محتوای خود را با توجه به این ظرفیت طراحی کنید. برای آگاهی از این ظرفیت از هر صفحه پیامکی می توانید به "تعداد کاراکترهای مجاز در هر پیامک" مراجعه کنید.
  • محتوای پیامکی شما می توانید حاوی هر نوع مطلبی به هر زبانی باشد.
  • در صورتی که نیاز به ارجاع مخاطبان خود به یک لینک، فیلم یا وب سایت به خصوص داشتید، کافیست تا لینک مد نظر خود را در متن پیامک قرار دهید و اتفاقا این تکنیک توسط بسیاری از کسب و کارها در موبولینگو در حال انجام است و در صورتی که قصد دارید بخشی از محتوای مد نظر خود را در خارج از فضای پیامکی ارائه دهید و یا می خواهید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید، حتما این کار را پیشنهاد می کنیم. اتفاقا  تنوع بسیار جالبی هم برای مخاطبان شما ایجاد می شود و به راحتی بازدید محتوای شما بیشتر می شود.
  • حتی می توانید محتوایی که در صفحه اینستاگرام خود قرارداده اید را به صورت یک صفحه خاص، از طریق ارسال لینک این محتوا به صورت پیامکی به فالورهای خود، ارائه دهید.

 

به قرار دادن لینک در پیامک اشاره کردید. لطفا کمی بیشتر توضیح دهید؟

گاهی اوقات کلیه خدماتی که شما قصد ارائه آن را دارید، به صورت پیامکی پوشش داده نمی شود و می بایست مخاطبان یا مشتریان شما در قالب یک فایل یا فیلم، ادامه محتوای شما را ملاحظه کنند. در چنین شرایطی، قرار دادن لینک محتوای مد نظر شما به صورت متن در پیامک هایی که طراحی کرده اید یک راه حل جالب و خلاقانه برای درگیر کردن هر چه بیشتر مخاطبان شماست.

 

کاربرد قرار دادن لینک در پیامک به چه صورت است؟

برای مثال، شما یک صفحه کاری برای معرفی خدمات خود در اینستاگرام دارید. اولا که می توانید به راحتی با موبولینگو برای این صفحه کاری خود، محتوای فیزیکی قابل فروش ایجاد کنید و به مخاطبان خود ارائه دهید. پس از فعال سازی موبوکارتی که به صورت فیزیکی یا مجازی در اختیار مخاطبان خود قرار داده اید، محتوای مد نظر شما به صورت پیامکی در بازه های زمان مشخص (و قابل تغییر) برای ایشان ارسال می شود.

مثلا در هنگام طراحی خدمات پیامکی خود، شما می توانید در یک پیامک یک نکته کوتاه آموزش دهید و در مرحله  بعد در پایین همان نکته و در همان پیامک، لینک پست نظر خود در اینستاگرام را قرار دهید.

پس از ارسال این پیامک، مخاطبان می توانند روی این لینک کلیک کنند و پست مد نظر شما در اینستاگرام را ببینند.

و حالا این لینک می تواند به هر جایی متصل باشد: به وب سایت، کانال یوتیوب یا کلیه صفحات اجتماعی شما.

به این صورت می توانید خیلی راحت درگیری مخاطبان خود با محتوایی که تولید می کنید را بیشتر کنید و به طبع بازدید صفحهات اجتماعی یا وب سایت خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهید.

 

می توانیم از کتاب های موجود در بازار برای تولید محتوای پیامکی در موبولینگو استفاده کنیم؟

بله. هر محتوایی که امکان ارسال به صورت متن در قالب پیامک داشته باشد، امکان طراحی و قرارگیری در موبولینگو به عنوان محتوای قابل فروش را دارد.

 

باز هم سوال دارید؟ به راحتی با ارسال پیام متنی به بخش پشتیبانی موبولینگو در نرم افزار واتس اپ، سوالات خود را مطرح نمایید. نحوه ارتباط با پشتیبانی موبولینگو در قسمت پایینی وب سایت قابل مشاهده هست.

 

سایر پیوند ها:

ارائه خدمات آموزش درون سازمانی با موبولینگو شروع شد

اینستاگرام و موبولینگو

اولین موبوکارت ها رسیدند

دوره پیامکی 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی به موبولینگو اضافه شد

موبولینگو شروع به کار کرد

دوره پیامکی جملات مفید برای رایتینگ آیلتس IELTS WRITING به موبولینگو اضافه شد


نویسنده: mobolingo