آموزش درون سازمانی با موبولینگو یک ایده فوق العاده کارآمد، مفید و جدید است. میزان مفید بودن هر آموزشی را باید به نسبت بازدهی، زمان صرف شده و همچنین هزینه آن سنجید و با توجه به معیارهای ذکر شده، موبولینگو یک انتخاب بی نهایت کارآمد و پربازده برای ارائه خدمات آموزش های درون سازمانی محسوب می شود.

امروزه شرکت ها، نهاد ها و سازمان ها به طرق مختلف به برگزاری دوره های آموزشی درون سازمانی اقدام میکنند و در این راستا روش های مختلفی را به کار میگیرند.

محبوب ترین متد ارائه خدمات آموزش درون سازمانی به شرکت ها و سازمان ها، طرف قرارداد شدن با شرکت هاییست که نسبت به ارائه این نوع خدمات اقدام میکنند و در واقع می توان گفت که این روش از هر روش دیگری مقرون به صرفه تر نیز هست. چرا که یکی از موانع ارائه هر نوع آموزش درون سازمانی، جمع آوری، طبقه بندی و ارائه مناسب محتوای مرتبط با آن دوره آموزشیست که طبعا، به دلیل سنگین و پیچیده بودن این موضوع، شرکت ها و سازمان ها ترجیح می دهند تا با یک پیمانکار وارد قرارداد شوند.

یکی از مهم ترین مزایای این روش این است که شرکت ها و سازمان ها نیاز نیست تا زحمت طراحی محتوا را به خود بدهند و از طرفی یک شرکت تخصصی، که به صورت متمرکز به ارائه این نوع خدمات اقدام کرده است، به صورت حرفه ای مسئولیت خدمات آموزش درون سازمانی مد نظر شما را به عهده میگیرد.

حال در این بین برخی سازمان ها یا نهادهای بزرگ، خودشان اقدام به ارائه این نوع خدمات میکنند و در واقع دپارتمان آموزش مخصوص خود را دارند که با توجه به نیازهای مرتبط با مجموعه، اقدام به ارائه دوره های آموزشی درون سازمانی می کند.

اما با در نظر گرفتن تمامی امکانات و روش های ارائه موجود، یک روش ارائه از محبوبیت و در عین حال تاثیر بسیار بالایی برخوردار است و آن هم استفاده هدفمند از تلفن همراه کاربران در جهت ارائه خدمات آموزشی به ایشان است.

تا به حال، هیچ شرکت یا مجموعه ای برای ارائه خدمات آموزش درون سازمانی، تلفن همراه را به صورت تخصصی و به عنوان یک ابزار کمک آموزشی به کارکنان و کارمندان یک شرکت، نهاد، سازمان یا ارگان مورد بررسی و استفاده قرار نداده است.

موبولینگو، به عنوان حرفه ای ترین سامانه ارائه خدمات کمک آموزشی به صورت پیامکی قادر است که این بخش از خدمات آموزش درون سازمانی را به صورت حرفه ای و با کیفیت هر چه تمام تر ارائه دهد و این در حالیست که حتی شرکت های ارائه دهنده خدمات تخصصی آموزش های درون سازمانی نیز می توانند طرف قرارداد موبولینگو شوند تا علاوه بر گسترش خدمات قابل ارائه خود، بتوانند از تلفن همراه کارکنان آن مجموعه هم استفاده هدفمند آموزشی کرده باشند.

همچنین با داشتن امکان طراحی هر نوع محتوای آموزشی بر پایه پیامک های قابل ارسال به هر نوع تلفن همراهی، موبولینگو می تواند در زمینه طراحی محتوا، نقش قابل توجه و مهمی در روند ارائه خدمات آموزشی درون سازمانی ایفا کند.

موبولینگو با استفاده هدفمند از تلفن همراه کارکنان در جهت ارائه بخشی از اطلاعات یا آموزش های مورد نیاز ایشان به صورت پیامکی، آموزش درون سازمانی را به یک پدیده فراگیر تبدیل کرده است تا جایی که کارکنان شما می توانند حتی در خارج از ساعات کاری یا آموزشی نیز، با محتوای مد نظر شرکت یا سازمان شما در تماس باشند.

و تمام این ها به لطف و کمک فناوری مدیریت یادگیری موبولینگو ممکن است و تمامی اعضای موبولینگو که تحت پوشش خدمات آموزشی یا کمک آموزشی این سامانه هستند، می توانند حتی تعداد پیامک دریافتی و همچنین بازه دریافتی این پیامک ها را طبق میل شخصی یا مدل زندگی خود تنظیم کنند تا بتوانند با ذهنی آسوده، محتوای آموزشی مرتبط با دوره آموزش درون سازمانی خود را دریافت کنند.

موبولینگو یکی از ایده آل ترین سامانه های موجود در کشور برای ارائه خدمات آموزش درون سازمانی یا آموزش ضمن خدمت به کلیه شرکت ها، سازمان ها و ارگان هاست.

آموزش درون سازمانی - آموزش درون سازمانی با موبولینگو - موبولینگو برای آموزش درون سازمانی

پیوندهای مفید:

موبوکارت برای آموزش درون سازمانی

چگونه از موبولینگو برای آموزش های درون سازمانی استفاده کنیم؟

آموزش با پیامک

درآمدزایی و سود بیشتر در موبولینگو با دعوت از همکاران


نویسنده: mobolingo