آموزش از طریق پیام کوتاه در حال تبدیل شدن به یک ابزار کمک آموزشی کاربردی و پربازده در سراسر جهان است.

با اینکه آموزش از طریق پیامک ایده جنجالی و خیلی جدیدی به نظر نمی رسد، اما مانند بسیاری از فیلم های قدیمی که در زمان اکران خود از استقبال خوبی برخوردار نبودند اما در گذر زمان به محبوبیت های غیر قابل تصوری رسیده اند، به نظر میرسد که همین اتفاق هم در حال رخ دادن برای روش استفاده از فناوری آموزش از طریق پیام کوتاه است.

تا جایی که شاهد حضور شرکت های نوظهوری در سراسر جهان هستیم که به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات آموزشی و کمک آموزشی بر پایه تلفن همراه و فناوری پیامک کرده اند.

استفاده از پیام کوتاه برای مقاصد آموزشی چندین فایده بزرگ دارد.

در دسترس بودن و سادگی در استفاده، دو فایده اصلی آموزش از طریق پیامک است چرا که اولین فناوری که بعد از معرفی تلفن همراه به جهان معرفی شد، تکنولوژی پیام کوتاه بود و از قدیمی ترین گوشی های تلفن همراه در جهان (حتی مدل های اولیه) گرفته تا پرچم داران صنعت گوشی های تلفن همراه، همگی به فناوری ارسال و دریافت پیامک مجهز هستند.

اگر از بعد دیگر نگاه کنیم، پیامک در واقع قدیمی ترین اپلیکیشن جهان است که قابلیت نصب روی هر تلفن همراهی را دارد.

همچنین سادگی استفاده از پیامک یکی دیگر از دلایل محبوبیت این فناوریست و دلیل اینکه با وجود تمام پیشرفت های صورت گرفته در دنیای فناوری، همچنان شاهد محبوبیت فناوری پیام کوتاه هستیم این است که علی رقم پیشرفت های فناوری، این خدمات همچنان سادگی و مفهوم اصلی خود را حفظ کرده است.

پیچیده شدن یا اصطلاحا تکمیل برخی از فناوری ها یا ایده ها در چرخه تکامل، یک نکته مثبت به نظر میرسد که در عین حال یکی از دلایل نابودی آن فناری هاست، اما این اتفاق ناخوشایند هیچگاه برای پیامک رخ نداد.

استفاده از چنین تکنولوژی پایه ای و همه گیری در صنعت آموزش می تواند پیامدهای بسیار عمیق و گسترده ای داشته باشد.

ولی، با وجود گستردگی و همچنین محبوبیت همیشگی استفاده از پیام کوتاه، شرکت ها یا استارت های انگشت شمای در سراسر جهان اقدام به ارائه خدمات فناورانه مبتنی بر این تکنولوژی کرده اند.

هیچ شرکت یا گروهی به صورت حرفه ای، محصول یا خدمات قابل بازاریابی بخصوصی برای پیامک ارائه نداده است و موبولینگو، به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات کسب و کاری قابل فروش بر پایه پیام کوتاه، توانسته بخشی از توانایی ها و پتانسیل های آموزش از طریق پیام کوتاه را به کاربران و مخاطبان ارائه دهد.

ارائه خدمات آنلاین مبتنی بر پیامک در وب سایت موبولینگو و همچنین امکان ایجاد محصولات فیزیکی قابل فروش برای ارائه خدمات آموزش از طریق پیامک در قالب موبوکارت، دو خدمت اساسی و بزرگیست که موبولینگو از همان ابتدای تاسیس به دنبال آن بوده است.

از این پس، تمامی متخصصین و فعالان آموزش در هر رشته تحصیلی، آموزشی و تخصصی و در هر زبانی، می توانند با ارائه بخشی از خدمات آموزشی خود در قالب خدمات پیامکی قابل فروش در موبولینگو، یا محصولات فیزیکی قابل فروش به صورت موبوکارت، علاوه بر گسترش و افزایش تنوع خدمات خود، رشد قابل توجهی در درآمد خود را نیز تجربه کنند.

تمرکز موبولینگو به صورت عمدی بر مسئله امکان درآمدزایی هر چه بیشتر از آموزش با پیام کوتاه بوده است و ما در توسعه زیرساخت های موبولینگو و در تک تک قدم هایی که برداشته ایم، دائما این سوال در گوشه ذهن مان بوده است که چطور امکان درآمدزایی هر چه بیشتر را به کاربران حرفه ای موبولینگو بدهیم و البته از هر نظر و پیشنهادی برای گسترش خدمات مان استقبال خواهیم کرد.

همچنین استفاده از فناوری آموزش با پیامک برای ارائه خدمات آموزش درون سازمانی می تواند یک خدمت ارزش آفرین جدید برای کلیه اشخاص، موسسات آموزشی، شرکت ها و سازمان ها باشد.

موبولینگو، به عنوان یک استارتاپ پیشرو در ارائه خدمات آموزش از طریق پیام کوتاه، همگی فعالان و ارائه دهندگان خدمات آموزشی را، به استفاده حرفه ای از پیامک به عنوان یک ابزار کمک آموزشی حرفه ای، در دسترس، ساده، مفید، کارآمد و از همه مهم تر، درآمدزا، دعوت میکند.

 

سایر مطالب خواندنی:

فروش محتوای طراحی شده توسط دیگران در موبولینگو

آموزش با پیامک

چگونه از موبولینگو برای آموزش های درون سازمانی استفاده کنیم؟

آموزش درون سازمانی

افزایش وفاداری مشتریان با موبولینگو

موبولینگو در حال آماده سازی

اینستاگرام و موبولینگو

ارائه خدمات آموزش درون سازمانی با موبولینگو شروع شد

دوره پیامکی جملات مفید برای رایتینگ آیلتس IELTS WRITING به موبولینگو اضافه شد

پیامک برای آموزش درون سازمانی


نویسنده: mobolingo