آموزش زبان های خارجی به کمک پیامک و به لطف سامانه قدرتمند موبولینگو، می تواند به یک تجربه آسان و لذت بخش تبدیل شود.

با توجه به اینکه یادگیری هر زبانی چالش های خودش را دارد، و مشکل بیشتر زبان آموزان کمبود زمان برای مطالعه و تکرار مطالب مد نظرشان است، پیامک می تواند یک ابزار کمک آموزشی موثر و کارآمد برای آموزش زبان های خارجی باشد.

قطعا هر مطلب آموزشی، امکان ارسال به صورت پیامکی به زبان آموزان را ندارد، و طبیعتا آموزش زبان با پیامک هم محدودیت های مختص خودش را خواهد داشت – مانند هر فناوری دیگری.

اما همین در دسترس بودن و قیمت پایین استفاده از فناوری پیامک، این روش را به یک متد ایده آل مبدل کرده است.

پیام کوتاه یک ابزار قدرتمند، ارزان و همیشه در دسترس است که هر فردی در سراسر ایران می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

حال با در نظر گرفتن این موضوع که هر پیامک می تواند حاوی بخشی از اطلاعات مهم مرتبط با یک نکته آموزش زبان باشد (هر زبانی)، این ابزار را می توان یک خدمت کمک آموزشی مهم و حیاتی برای امر آموزش در نظر گرفت.

آموزش زبان های خارجی در حال حاضر در ایران با روش های مختلفی ارائه میشود ولی هیچ روشی به صورت حرفه ای، پیامک را به عنوان یک ابزار کمک آموزشی ساده، کارآمد و در عین حال درآمدزا، مورد استفاده قرار نداده است.

برخی مدرسین اقدام به ارسال دستی مطالب در واتس اپ یا تلگرام سر ساعات خاص به شاگردان، دانشجویان یا زبان آموزان خود میکنند که این موضوع به هیچ عنوان با روش یادگیری به صورت پیامکی که توسط موبولینگو ارائه شده است، قابل مقایسه نیست.

نکته اول اینکه آیا این فرد از این زحمتی که ارائه میدهد، درآمد کسب میکند؟!

مسلما خیر، چرا که هیچ زیرساخت درآمدزایی برای شبکه های ارتباطی مانند واتس اپ و تلگرام در نظر گرفته نشده است.

موبولینگو این امکان را به شما می دهد تا بتوانید تعیین کنید تمایل به دریافت چند پیامک در روز دارید و همچنین تمایل دارید که این پیامک ها را در چه بازه زمانی دریافت کنید.

موبولینگو در واقع یک سیستم مدیریت یادگیری یا LMS تمام عیار است.

و تمامی زبان آموزان در موبولینگو این امکان را دارند تا با تغییر تنظیمات دریافت پیامک از طریق پنل کاربری شان در وب سایت موبولینگو، تعداد دریافت پیامک در هر روز را بر اساس سرعت یادگیری خود تعیین کنند.

در ضمن، ارسال دستی مطالب سر ساعات خاص هرگز نمی تواند یک روزش منطقی و ادامه دار برای ارائه هر نوع خدمتی باشد.

موبولینگو، با ارائه مطالب به صورت پیامکی ولی به صورت تمام اتوماتیک و خودکار، بدون دخالت هر گونه عامل انسانی، یک تجربه یادگیری ماندگار و با کیفیت را برای زبان آموزان و دانشجویان رقم خواهد زد.

و همچنین، مدرسین، موسسات و شرکت ها هم – به عنوان طراحان محتوا یا کاربران حرفه ای موبولینگو – می توانند با خیالی آسوده به ارائه مطالب مد نظر خود از طریق پیامک، به کاربران شان اقدام کنند.

آموزش از طریق پیامک یک متد جدید و درآمدزا است که در صورت استفاده اصولی از آن، می تواند نقش بسزایی در بالا بردن سطح کیفی آموزش در هر مقطع و رشته ای ایفا کند.

همچنین از این فناوری می توانید برای ارائه خدمات آموزش درون سازمانی برای آموزش هر زبانی به کارمندان هر شرکت یا نهادی استفاده کنید.

موبولینگو و موبوکارت – دو خدمت تخصصی بر پایه فناوری پیامک هستند که می توانند تجربه یادگیری هر زبانی را توسط زبان آموزان ارتقا دهند و این مسئله، به تجربه و طی چندین سال، به یک امر ثابت شده تبدیل شده است.

آموزش زبان های خارجی به کمک پیام کوتاه می تواند یک تجربه کاملا جدید برای هر مدرس یا زبان آموزنی باشد.

 

سایر اخبار و مطالب خواندنی:

موبوکارت برای آموزش درون سازمانی

فواید استفاده از پیامک در آموزش

موبولینگو برای کسب و کار ها، شرکت ها و سازمان ها

آموزش از طریق پیام کوتاه

برای یادگیری واژگان کتاب 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی چه کنیم؟

ارائه خدمات آموزش درون سازمانی با موبولینگو شروع شد

موبولینگو شروع به کار کرد

دوره پیامکی جملات مفید برای رایتینگ آیلتس IELTS WRITING به موبولینگو اضافه شد


نویسنده: mobolingo