این روزها تیم موبولینگو به شدت مشغول نهایی سازی و تکمیل بخش های مختلف وب سایت موبولینگو است.

با توجه به پیچیدگی های موجود در پروژه هایی در این حجم و اندازه، حل حتی کوچیک ترین مسائل نیاز به در نظر گرفتن عوامل مختلفی دارد. در بسیاری از موارد یک مشکل مشخص و ثابت چندین بار تکرار می شود و تا پیدا کردن دلیل آن مشکل، متخصصین موبولینگو چندین هفته درگیر جستجو و حل تنها یک مشکل مشخص هستند.

مدیریت پروژه در روند انجام کارهای فنی و محتوایی موبولینگو حرف اول را می زند. داشتن اعضای حرفه ای هم به سرعت پیشبرد اهداف پروژه کمک شایانی کرده است.

انجام هر بخش از هر کار در ظرفیت زمانی مشخص از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیریت پروژه تلاش خود را به صورت صد در صدی برای انجام هر بخش از هر کار در زمان های تعیین شده به کار می بندد.

عدم همکاری در پروژه هایی از این دست یکی از عوامل کند پیش رفتن کار است که در نقاطی هم نیاز بوده تا افراد بخصوصی را جایگزین کنیم و خوشبختانه این سیاست همواره اثربخش بوده است.

در حال حاضر در حال نهایی کردن بخش های مرتبط با پروفایل کاربری مدرسان و موسسات هستیم و تا جایی که ممکن بوده، تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا تمامی ابزار لازم را به کاربران عادی و حرفه ای خود ارائه دهیم.

تولید محتوا هم یکی دیگر از چالش های پروژه موبولینگو است که تیم تولید محتوا به صورت شبانه روز نسبت به تولید محتوای جدید و بدیع نظارت دارد.

همچنین تیم طراحی گرافیک و ساخت کلیپ و انیمیشن هم به صورت دائمی در حال اجرای عملیات فیلم برداری، تدوین، طراحی و انیمیشن است تا کلیپ های آموزشی و مفیدی برای راهنمایی هر چه بهتر کاربران موبولینگو، در اختیار ایشان قرار گیرد.

در حال حاضر درگاه های پرداخت به وب سایت موبولینگو متصل هستند و امکان خرید هر درس یا دوره ای به صورت آنلاین فراهم شده است.

استاندارد ها و مجوزهای لازم نیز اخذ شده اند و از نظر زیرساخت قانونی، مالی و مالیاتی موبولینگو آماده است تا فعالیت اقتصادی خود را آغاز کند.

به قول معروف به بخش نارک کاری رسیده ایم و این روزها در حال تست شبانه روزی از وب سایت و پیدا کردن ایرادهای کوچک در بخش های مختلف وب سایت هستیم تا یک تجربه کاربری آسان و به یادماندنی را در اختیار کاربران موبولینگو قرار دهیم.

موبولینگو به زودی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.


نویسنده: MOBOLINGO