استفاده از پیامک برای آموزش درون سازمانی یکی از راه های جدید و خلاقانه برای ارائه هر نوع مطلب و محتواییست.

یکی از خواص اصلی استفاده از پیام کوتاه برای آموزش درون سازمانی، عدم محدودیت زمانی و مکانی در استفاده از مطالب ارائه شده توسط این فناوری است. کاربران و کارمندانی که از پیامک برای دریافت مطالب دوره آموزش درون سازمانی خود استفاده می کنند، می توانند در خارج  از فضای کلاسی و آموزشی، همچنان با محتوای مرتبط با دوره آموزشی خود در ارتباط باشند و در واقع یادگیری، همچنان بعد از اتمام هر کلاس ادامه خواهد داشت.

این یک مزیت رقابتی بسیار بزرگ برای هر شرکت یا سازمانی محسوب می شود تا بتواند علاوه بر ارائه آموزش های ضمن خدمت به کارمندان خود، از زمان های خارج از فضا و زمان حضور کارمندان در شرکت نیز برای ارائه مطالب و محتوای آموزشی استفاده کند.

پیامک از این نظر یک راهکار بی نظیر محسوب می شود! چرا که هیچ فناوری گستردگی و کاربردی بودن پیام کوتاه را ندارد و کارمندان هر سازمان یا شرکت، با هر تلفن همراهی، می توانند بخشی از محتوای آموزشی دوره بخصوص خود را به راحتی دریافت کنند.

همچنین ارزان بودن استفاده از پیام کوتاه برای آموزش درون سازمانی یکی دیگر از مزایای این روش است.

امروزه، هزینه حضور استاد و شاگردان در یک فضای حرفه ای و شرکتی هزینه قابل توجهی است اما در عین حال این یک هزینه اجباری و کاملا لازم به حساب می آید، چرا که نتیجه این آموزش در قالب بالا رفتن سطح تخصصی و راندمان سازمان خود را نشان می دهد.

اما حضور در یک فضای آموزشی، بخصوص بعد از گسترش ویروس کرونا، علاوه بر ریسک های مشخص برای سلامتی افراد، از نظر زمانی و هزینه ای هم کمی غیر منطقی به نظر میرسد.

از رفت و آمد گرفته تا زمان تلف شده برای آماده شدن برای حضور سر کلاس، از موانع آموزش حضوری در سازمان ها وشرکت ها محسوب می شود.

اما استفاده از پیامک و موبولینگو برای ارائه خدمات آموزش درون سازمانی این مسئله را به صورت صد در صد حل کرده است و کاربران به راحتی می توانند – حتی بدون نیاز به حضور در سر کلاس یا دوره – مطالب مرتبط با آموزش های مد نظر شرکت یا سازمان مد نظرشان را به راحتی و به سرعت روی تلفن همراه شان دریافت کنند.

دقیقا موبولینگو اینجاست که به همه سازمان ها و شرکت ها کمک کند تا از نظر زمانی و هزینه ای، عملکرد بهینه ای داشته باشند تا بتوانند خدماتی پایدار و در عین حال مفید را – در راستای پیشرفت هر چه بیشتر خود – به کارمندان یا کاربران خود ارائه دهند.

هر شرکت، موسسه یا سازمانی می تواند با استفاده از موبولینگو و ارائه محتوای هر درس یا دوره از طریق موبوکارت، علاوه بر صرفه جویی زمانی و هزینه ای در خدمات خود، درآمدزایی نیز داشته باشد – چرا که موبولینگو امکان فروش موبوکارت را نیز برای همه شرکت ها و سازمان ها فراهم کرده است.

موبولینگو - یادگیری با پیامک - انگلیسی - آموزش انگلیسی - زبان

پیوندهای مفید:

دوره پیامکی جملات مفید برای رایتینگ آیلتس IELTS WRITING به موبولینگو اضافه شد

دوره پیامکی 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی به موبولینگو اضافه شد

یادگیری با پیامک یادگیری با موبولینگو

موبولینگو برای اینستاگرام

افزایش وفاداری مشتریان با موبولینگو

فواید استفاده از موبولینگو برای زبان ها

یادگیری زبان انگلیسی با پیامک در موبولینگو - یک نظر شخصی

درآمدزایی و سود بیشتر در موبولینگو با دعوت از همکاران


نویسنده: mobolingo