یکی از بهترین راه های درآمدزایی و سود بیشتر در موبولینگو دعوت از همکاران و دوستان شما برای عضویت در موبولینگو است.

به این صورت که شما پس از اینکه به عنوان یک طراح یا تولید کننده محتوا به موبولینگو دعوت شدید و به پنل کاربری مخصوص کاربران حرفه ای دسترسی پیدا کردید، می توانید با استفاده از بخش "دعوت از همکاران" که در پنل کاربری همه کاربران حرفه ای موبولینگو قابل مشاهده است، صرفا با ورود نام و شماره تلفن همراه همکاران مورد نظرتان و ارسال پیامک دعوت به عضویت به ایشان، برای خود درآمدزایی قابل توجه ایجاد کنید.

جریان از این قرار است که هر عضو حرفه ای موبولینگو می تواند با استفاده از بخش "دعوت از همکاران" موجود در پروفایل خود پیامک دعوت به عضویت را به همکاران مد نظر خود ارسال کند.

فایده این حرکت چیست؟

شما در سود تمامی فعالیت های افرادی که به موبولینگو دعوت کرده اید سهیم خواهیم بود.

سوال شما: یعنی چی؟ یعنی از هر کاری اونا بکنن که منجر به فروش بشه ما هم سود می بریم؟

دقیقا – بله!

برای تشویق اعضای حرفه ای حاضر در موبولینگو و به منظور دعوت از همکاران خود، ما روالی را در نظر گرفته ایم که شما می توانید با دعوت از همکاران خود در حوزه فعالیت خاص خودتان – به موبولینگو – در سود درآمدهای حاصله از فعالیت های همکاران تان نیز سهیم باشید.

و این یکی از راحت ترین و در عین حال مفید ترین راه های دستیابی به سود بیشتر و ایجاد درآمدزایی در موبولینگو است.

موبولینگو یک سامانه مبتنی بر ارائه خدمات کمک آموزشی به صورت پیامکیست و اگر همکارانی که به موبولینگو دعوت کرده اید، هر یک از دوره های موجود در موبولینگو را به کاربران خود بفروشند، و یا حتی، دوره های پیامکی مد نظر خود را ایجاد کنند، شما در سود فروش تک تک فعالیت های این افراد سهیم هستید – حتی اگر خودتان فعالیت معنادار یا سودآور دیگری در موبولینگو نداشته باشید.

فعالیت افرادی که شما به موبولینگو دعوت کرده اید برای شم درآمدزا و سودآور است.

حالا  در اینجا ممکن است برای شما سوال دیگری پیش بیاید.

سوال شما: یعنی شخصی هم که ما به واسطه دریافت پیامک دعوت از ایشان در موبولینگو عضو شده ایم – در سود فعالیت های من شریک است؟

بله – این یک جاده دو طرفه است که ما برای همه اعضای موبولینگو در نظر گرفته ایم تا به اعضای حرفه ای که باعث شناخته شده تر شدن موبولینگو می شوند – ضمن قدردانی – فضا و موقعیت های بیشتری برای درآمدزایی داده باشیم.

همچنین با این حرکت، انگیزه کاربران حرفه ای موبولینگو برای معرفی این سامانه هوشمند و کارآمد به همکاران شان بیشتر شده و میدانند که در ازای معرفی این سامانه به دوستان و همکاران خود، به سود و درآمدزایی بیشتر نیز دست پیدا خواهند کرد.

پس حتما لطفا اگر به عنوان یک کاربر حرفه ای به موبولینگو دعوت شدید و در واقع از یکی از کاربران فعلی لینک دعوت به عضویت دریافت کردید، بدانید که اولا فردی که شما را دعوت کرده نیز در سود فعالیت های شما شریک است، و فعالیت های افرادی که به واسطه شما به موبولینگو دعوت شده و به عضویت درآمده اند نیز برای شما سودآور و درآمدزاست.

البته باید توجه داشته باشید که میزان این سود به صورتی تعیین نشده که به عنوان یک عامل بازدازنده برای اعضای فعال عمل کند و این عدد بین 10 الی 30 درصد از سود فعالیت های سایر کاربران حرفه ای در نظر گرفته شده.

یعنی اگر شما توسط یکی از دوستان تان به موبولینگو دعوت شده اید و سود فروش شما از یک محصول یا خدمت 20.000 تومان بوده است، از این رقم، بسته به نوع ناحیه کاربری فردی که شما را دعوت کرده است، بین 2.000 الی 6.000 تومان سود در نظر گرفته شده که در هنگام تصفیه حساب، به حساب فردی که شما را به موبولینگو دعوت کرده است، واریز می شود.

و برای این موضوع هم تاریخ انقضای خاصی در نظر گرفته نشده – تمام افرادی که به واسطه شما در موبولینگو عضو شده اند، به مدت نامحدود از سود فعالیت های درآمدزای شان برای شما نیز درآمد ایجاد خواهند کرد.

و این قانون برای همه اعضای حرفه ای موبولینگو برقرار است.

به شدت پیشنهاد می کنیم که با عضویت به عنوان یک کاربر حرفه ای در موبولینگو، علاوه بر ایجاد درآمدزایی برای خود، فرصت درآمدزایی و رشد را در اختیار همکاران تان نیز قرار دهید.

بخش "دعوت از همکاران" موجود در پروفایل کاربری حرفه ای خود را جدی بگیرید.

این بخش به تنهایی می تواند یک منبع درآمدزا برای شما باشد.

موبولینگو - mobolingo - text message learning - آموزش با پیامک - آموزش با پیام کوتاه

پیوندهای مفید:

فروش محتوای طراحی شده توسط دیگران در موبولینگو

درباره موبولینگو – موبولینگو یک سامانه کمک آموزشی مبتنی بر خدمات پیام کوتاه است. تمامی مدرسان، موسسات، شرکت ها و سازمان ها می توانند بخشی از خدمات آموزشی یا کمک آموزشی خود را در قالب پیامک های آموزشی به کاربران خود ارائه دهند. کاربرد استفاده از موبولینگو این است که با عضویت در هر دوره پیامکی، کاربران شما می توانند به صورت خودکار و بدون دخالت شما، در بازه های زمانی مشخص، پیامک هایی حاوی محتوایی که خود شما طراحی کرده اید را دریافت کنند.

به تمامی اعضای حرفه ای موبولینگو این امکان داده شده تا بتوانند هر مطلبی را به صورت محتوای قابل ارسال به صورت پیامکی و به صورت قابل فروش ارائه دهند. شما به عنوان یک عضو حرفه ای در موبولینگو، می توانید طراح یا فروشنده یک محتوا باشید و از هر دو مسیر درآمدزایی داشته باشید.

اساسا هدف اصلی موبولینگو، ایجاد درآمدزایی بیشتر برای شماست.

نحوه ارائه محتوا هم به دو صورت است. کاربران شما می توانند به صورت آنلاین این محتوا را خریداری کنند و سپس محتوای مد نظر خود را به صورت پیامکی از فردای روز فعال سازی، روی تلفن همراه خود دریافت کنند.

و یا از موبوکارت استفاده کنند. موبوکارت یک کارت فیزیکی حاوی یک کد 12 رقمی است که با ارسال این کد به موبولینگو، دوره مد نظر شما برای شاگردان یا کاربران تان به صورت پیامکی فعال می شود. برای اطلاعات بیشتر درباره موبوکارت روی اینجا کلیک کنید.

در ضمن، تنظیمات اصلی دریافت پیامک برای همه کابران موبولینگو، 3 پیامک از ساعت 9 تا 21 است اما این تنظیمات قابل تغییر است و هر کاربر می تواند تعداد پیامک و همچنین بازه دریافت پیامک را بر اساس برنامه شخصی زندگی خود تغییر دهد. هر کاربر می تواند حداکثر 12 پیامک در روز دریافت کند اما بازه زمانی دریافت پیامک ها محدودیتی ندارد. مثلا می تواند این 12 پیامک را از ساعت 13 الی 14 دریافت کند و یا تنظیم کند که این 12 پیامک بین ساعت 8 الی 23 همان روز ارسال شود. انتخاب با کاربران است.

شما با موبولینگو می توانید بخشی از محتوای آموزشی خود را به پیامک های قابل فروش و قابل برنامه ریزی تبدیل کنید و علاوه بر ایجاد ارتباط هر چه بیشتر بین مخاطبان و محتوای مد نظرتان، برندسازی قدرتمندی برای خود یا فعالیت های تان داشته باشید.

کار موبولینگو این است که علاوه بر ایجاد فرصت های درآمدزایی بیشتر برای حرفه ای های صنعت آموزش، نحوه ارائه خدمات کمک آموزشی را نیز گسترش دهد و با ایجاد امکان ارتباط با محتوای مد نظر شما در خارج از فضا و ساعات کلاسی، شرایط یادگیری ایده آل تری را برای کاربران یا مخاطبان تان فراهم کند.

موبولینگو – راهکارهای پیامکی برای ارتباطات به یادماندنی


نویسنده: mobolingo