موبولینگو به تازگی بخش جدیدی از خدمات بازاریابی و نفوذ به بازار را در دستور کار خود قرار داده که بتواند از این طریق سهم قابل توجهی در بازار بزرگ ارائه خدمات آموزش درون سازمانی به شرکت ها و سازمان ها داشته باشد.

از آنجایی که موبولینگو یک سیستم کمک آموزشی بر پایه تلفن همراه و خدمات پیامکیست، و همچنین این نوع خدمات تابحال به هیچ صورتی در خدمات آموزش درون سازمانی جایگاهی نداشته است، لذا معرفی موبولینگو به عنوان یک ابزار کمک آموزشی برای ارائه آموزش های سازمانی یا ضمن خدمت به شرکت ها و سازمان ها، می تواند نقش بسزایی در مدیریت منابع و زمان در این نهاد ها داشته باشد.

استفاده راحت و بدون دردسر از خدمات موبولینگو به صورت خدمات آنلاین و یا در قالب محصولات فیزیکی قابل ارائه – موبوکارت - به طیف وسیعی از دانشجویان، کارمندان یا کاربران، موبولینگو را به یک انتخاب ایده آل در ارائه خدمات کمک آموزشی در هر سطح و هر فضایی تبدیل کرده است.

ارتباط دائمی از طریق پیامک با کاربران در خارج از فضا و ساعات کلاسی، و همچنین بدون هیچ گونه وابستگی به نوع یا سیستم عامل تلفن همراه شان، باعث راحتی و همچنین وسعت ارائه خدمات توسط موبولینگو شده است.

استفاده از پیامک به عنوان یک ابزار در دسترس و قدرتمند برای ارائه خدمات کمک آموزشی به کاربران یک امکان بی نظیر و در عین حال یک موقعیت درآمدزای عالی برای تمامی موسسات، مراکز آموزشی، شرکت ها، ارگان ها و سازمان هاست.

همه با هر تلفن همراهی به شبکه ارسال و دریافت پیامک دسترسی دارند و این موبولینگو را به بهترین ابزار ارائه خدمات کمک آموزشی تبدیل کرده است؛ هر کاربری با هر نوع تلفن همراهی، حتی تلفن های همراه غیرهوشمند، می تواند از طریق موبولینگو یا موبوکارت، خدمات آموزشی خود را دریافت کند.

همچنین، موبوکارت به عنوان یک محصول فیزیکی که برای ارائه خدمات کمک آموزشی به صورت پیامکی در نظر گرفته شده یک محصول ایده آل برای یادگیریست که برای اولین بار در جهان و توسط موبولینگو در حال ارائه است.

ارائه خدمات آموزش درون سازمانی با موبولینگو و موبوکارت، باعث ایجاد انگیزه در کاربران و همچنین بالا بردن نرخ یادگیری آن ها می شود

 

سایر مطالب خواندنی:

موبوکارت برای آموزش درون سازمانی

فواید استفاده از موبولینگو برای زبان ها

افزایش وفاداری مشتریان با موبولینگو

یادگیری با پیامک یادگیری با موبولینگو

فروش محتوای طراحی شده توسط دیگران در موبولینگو

موبوکارت برای آموزش درون سازمانی

فواید استفاده از پیامک در آموزش

موبولینگو برای کسب و کار ها، شرکت ها و سازمان ها

چگونه از موبولینگو برای آموزش های درون سازمانی استفاده کنیم؟

درآمدزایی و سود بیشتر در موبولینگو با دعوت از همکاران


نویسنده: mobolingo