موبوکارت یک محصول ایده آل برای آموزش درون سازمانی است و با استفاده از موبوکارت می توانید هر نوع خدمات کمک آموزشی را بدون نیاز به دسترسی به اینترنت و به صورت آفلاین به کاربران، کارمندان یا دانشجویان خود ارائه کنید.

خاصیت موبوکارت این است که، برای فعال سازی هر درس با هر محتوایی، دیگر نیاز به مراجعه به سایت و خرید آنلاین نیست.

با استفاده از موبوکارت، کارمندان یا کاربران شما می توانند به راحتی و با در اختیار داشتن موبوکارت چه به صورت مجازی و چه به صورت فیزیکی فیزیکی، و ارسال کد مندرج روی هر موبوکارت به شماره 30008015 سه هزار هشتاد پانزده، محتوای کمک آموزشی و درسی مد نظر خود را، بدون  نیاز به دسترسی به اینترنت یا گوشی های هوشمند تلفن همراه، روی خط تلفن همراه شان فعال کنند.

و همانطور که می دانید، از آنجایی که کلیه خدمات موبولینگو به صورت پیامکی ارائه می شوند، نوع تلفن همراه کاربران در دریافت خدمات کمک آموزشی مد نظر شما تاثیری ندارد و هر کاربر می تواند محتوای مد نظر شما را به صورت پیامکی روی هر نوع یا مدل از تلفن همراه ، دریافت کنند.

خاصیت موبوکارت برای شرکت، سازمان یا ارگان شما این است که این موبوکارت ها می توانند با طراحی و لوگوی مد نظر خود شما به کاربران تان ارائه شوند و از این نظر تاثیر بسزایی در برندینگ خدمات شما دارند.

البته بخاطر داشته باشید که موبوکارت های مجازی با یک طراحی ثابت قابل ارائه هستند و در صورت نیاز به استفاده از موبوکارت های مجازی، این امکان برای شما مقدور نمی باشد اما در صورتی که از موبوکارت های فیزیکی برای ارائه آموزش های درون سازمانی خود استفاده میکنید، می توانید موبوکارت های مد نظرتان را رنگ، طرح و لوگوی مد نظر خودتان سفارش دهید.

حتی می توانید این موبوکارت ها را به عنوان یک آموزش اضافه بر سازمان و خارج از خدمات آموزش درون سازمانی برای کارمندان تان، ارائه دهید، به این معنی که هر موبوکارت قابلیت خرید با قیمتی مشخص را داشته باشد تا کاربران یا کارمندان تان بتوانند این موبوکارت ها با قیمتی مشخص از شرکت یا سازمان دریافت نمایند، و از این نظر موبوکارت یک ابزار درآمدزایی عالی برای ارائه هر نوع خدماتیست.

موبوکارت علاوه بر یک خدمت درآمدزا برای شرکت، سازمان یا نهاد شماست، از نظر برندینگ و همچنین ایجاد حس وفاداری در کارکنان تان، یک وسیله کمک آموزشی کاملا کارآمد و موثر محسوب می شود.

با امکان دسترسی به موبوکارت برای دریافت بخشی از خدمات آموزش درون سازمانی مد نظر شما توسط کارمندان یا کاربران تان، آن ها می توانند حتی در خارج از فضا و ساعات کلاسی با محتوای مد نظرشان به صورت پیامکی در ارتباط باشند و این ارتباط دائمی و در عین حال مفید، در هر کاربری حس اعتماد و وفاداری ایجاد میکند چرا که ارتباطی در این حد منظم و متعهدانه، نشان دهنده اهمیتی است که شما برای کارمندان سازمان یا کاربران خدمات خود قائلید.

ما اصرار داریم که حتما برای یک بار هم که شده از موبوکارت برای ارائه بخشی از خدمات آموزشی خود استفاده کنید.

همانطور که همیشه گفته ایم، موبولینگو و موبوکارت یک خدمت کمک آموزشی محسوب می شوند و برای ارائه یک آموزش تمام عیار و کامل مناسب نیستند و ما به این نقص ذاتی و طبیعی موبوکارت وافقیم، پس به هر حال کاربران شما همچنان برای دریافت خدمات اصلی آموزشی به شرکت، موسسه یا سازمان شما وابسته خواهند بود و موبوکارت نه تنها وابستگی آن ها را کم نمی کند، بلکه با ایجاد سوالات و بهانه هایی برای ارتباط بیشتر، باعث اثربخشی هر چه بیشتر خدمات آموزشی شما می شوند.

رضایت 100 درصدی مشتریان موبولینگو و کاربران موبوکارت، موثر بودن این خدمات و محصول را بارها به ما ثابت کرده است.

برای دفعه بعدی که قصد ارائه خدمات آموزش درون سازمانی به شرکت یا سازمان خودتان را داشتید، مطمئن شوید که موبوکارت هایی با طرح، لوگو و رنگ بندی مختص سازمان خودتان هم در خلال دوره ارائه می دهید.

 

سایر مطالب مرتبط:

موبولینگو برای اینستاگرام

آموزش درون سازمانی

چند پیشنهاد برای ساخت دوره های پیامکی

فروش محتوای طراحی شده توسط دیگران در موبولینگو

یادگیری زبان انگلیسی با پیامک در موبولینگو - یک نظر شخصی

درآمدزایی و سود بیشتر در موبولینگو با دعوت از همکاران


نویسنده: mobolingo