موبولینگو برای شرکت ها و سازمان ها یکی از بهترین و در عین حال ارزان ترین خدمات کمک آموزشی جدید محسوب می شود.

با توجه به اینکه آموزش های درون سازمانی از اهمیت ویژه ای برای شرکت ها و سازمان ها برخوردار شده اند، لذا تنوع هر چه بیشتر در ارائه این نوع خدمات می تواند کیفیت و همچنین گرایش به این نوع آموزش ها را دو چندان کند.

با در نظر گرفتن این موضوع که موبولینگو به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات تخصصی کمک آموزشی به صورت پیامکی در بازار خدمات آموزشی ایران فعالیت می کند، ارائه  خدمات کمک آموزشی بر پایه پیامک به شرکت ها و سازمان ها، آسان تر از هر زمان دیگری شده است.

تنوع در ارائه خدمات آموزش درون سازمانی تقریبا به یکنواختی و سکون مشخصی رسیده است که می توان گفت طی 50 سال اخیر، به جز پیشرفت های طبیعی و اجتناب ناپذیر فناوری و ورود تکنولوژی های جدید به این عرصه، فناوری یا روش آموزشی جدیدی را مشاهده نکرده ایم.

اما، موبولینگو با ارائه حرفه ای و تخصصی خدمات کمک آموزشی مبتنی بر تلفن همراه و سیستم پیام کوتاه، علاوه بر ایجاد تنوع در ارائه خدمات آموزشی بخصوص خدمات آموزش درون سازمانی، توانسته بعد جدیدی به یادگیری هر مطلبی اضافه کند و این موضوع تا جایی پیش رفته که طبق تجربیات ما، در کلاس هایی که بخشی از محتوا مبتی بر خدمات موبولینگو یا موبوکارت ارائه شده اند، شاهد رشد 100 درصدی رضایت کاربران بوده ایم.

در واقع به جرات می توانیم ادعا کنیم که این کلاس ها دیگر به کلاس های قبلی تبدیل نشده اند و پس از یادگیری با فناوری موبولینگو، توقع کاربران جابجا شده است.

موبولینگو برای شرکت ها و سازمان ها می تواند علاوه بر تبدیل شدن به یک شریک کاری و حرفه ای، به یک شریک تجاری قابل اطمینان نیز تبدیل شود چرا که هیچ نهاد رسمی مانند موبولینگو، اقدام به ارائه تخصصی خدمات آموزشی یا کمک آموزشی مبتنی بر پیامک در ایران نکرده است و موبولینگو به منظور استفاده تجاری از این امکانات بی نظیر، زیرساخت های فوق العاده کارآمدی را طراحی و پیاده  سازی کرده است.

تمامی شرکت ها و سازمان ها می توانند برای ارائه آموزش درون سازمانی به کارمندان یا کاربران خود، بخشی از خدمات آموزشی یا کمک آموزشی خود را در قالب پیامک های قابل ارسال به کاربران، در موبوینگو ایجاد کنند.

هر محتوایی که قابلیت تبدیل شدن به محتوای قابل ارسال به صورت پیامک را داشته باشد می تواند به یک دوره آموزشی پیامکی در موبولینگو تبدیل شود.

با کمک موبولینگو و موبوکارت، شما به عنوان یک موسسه، کسب و کار، شرکت یا سازمان می توانید علاوه بر ارائه آموزش های درون سازمانی، بخشی از خدمات آموزشی خود را به صورت پیامکی در خارج از فضا و ساعات کلاسی ارائه دهید.

 

سایر مطالب خواندنی:

موبوکارت برای آموزش درون سازمانی

چگونه از موبولینگو برای آموزش های درون سازمانی استفاده کنیم؟

فروش محتوای طراحی شده توسط دیگران در موبولینگو

چند پیشنهاد برای ساخت دوره های پیامکی

تقویت مهارت رایتینگ آیلتس IELTS WRITING در موبولینگو

یادگیری زبان انگلیسی با پیامک در موبولینگو - یک نظر شخصی

یادگیری با پیامک یادگیری با موبولینگو

برای یادگیری واژگان کتاب 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی چه کنیم؟

 


نویسنده: mobolingo