یکی از امکانات بسیار جالبی که موبولینگو در اختیار اعضای حرفه ای خود قرار می دهد، امکان فروش محتوای طراحی شده توسط دیگران در موبولینگو است.

از آنجایی که موبولینگو یک سامانه ارتباطی پیامکی محتوا محور است و مبنای ارائه خدمات در موبولینگو، طراحی و ارائه محتوا توسط اعضای این سامانه است، این موضوع هم در نظر گرفته شده که شاید همه اعضا به عنوان طراح دوره در موبولینگو اقدام به فعالیت نکنند.

از همین رو، امکان فروش محتوای دیگران به صورت آنلاین در موبولینگو برای همه اعضای حرفه ای فراهم شده است.

به این معنی که اگر شما به عنوان یک عضو حرفه ای در موبولینگو هستید، و محتوای خاصی برای ارائه ندارید، می توانید صرفا با ارائه محتوای طراحی شده توسط دیگران در پروفایل خود، و ارجاع شاگردان، کاربران یا مشتریان خود به این  محتوا که در پروفایل تان قرار دارد، در سود فروش این محتوا با طراح همان محتوا شریک باشید.

البته لازم به ذکر است که استفاده از موبولینگو فقط برای خدمات آموزشی نیست و هم اکنون بسیاری از اعضای موبولینگو را شرکت هایی تشکیل داده اند که قصد داشته اند با ارائه بخشی از خدمات خود در موبولینگو، محتوای مورد نظرشان را در زمان بندی های مشخص به کاربران یا مشتریان خود ارائه دهند.

این محتوا لزوما نباید خاصیت آموزشی داشته باشد و می تواند کاملا تبلیغاتی یا اطلاعاتی باشد.

تا زمانی که کاربران به صورت اختیاری این محتوا را فعال کرده اند، حریم خصوص ایشان حفظ شده و موبولینگو تاکید بسیاری بر حفظ حریم و حق انتخاب کاربران دارد.

یعنی شما به عنوان یک شرکت یا سازمان می توانید در پیامک های مد نظرتان صرفا تعدادی لینک قرار دهید که پس از ارسال به کاربران مورد نظرتان، کاربران روی این لینک ها کلیک کنند و محتوای مد نظر شما را از طریق لینک های ارسال شده توسط پیامک های موبولینگو دریافت کنند.

در این صورت موبولینگو می تواند نقش یک واسط را بازی کند و اگر بر فرض، محتوای مد نظر شما روی وب سایت مجموعه یا سازمان خودتان قرار دارد، با ارائه پیامک های حاوی لینک های مفیدی که به وب سایت مجموعه، شرکت یا سازمان شما متصل هستند، به راحتی می توانید علاوه بر ارائه خدمات مد نظرتان، بازدید وب سایت تان را نیز به صورت چشمگیری بالا ببرید.

چرا که موبولینگو به عنوان یک واسط پیامکی بر اساس پوش نوتیفیکیشن PUSH NOTIFICATION عمل می کند و مهم نیست خوراک یا محتوایی که با این سامانه ارسال می شود، چه خاصیتی دارد.

محتوای پیامکی آموزشی یا تبلیغاتی، به هر حال امکان ارسال به کاربران را دارند.

اما طبیعتا این نوع محتوا (محتوای تبلیغاتی) انگیزه کافی برای فروش توسط دیگران را نمی تواند ایجاد کند و البته شاید نیت شما هم اساسا به فروش رفتن این محتوا توسط سایر اعضا در موبولینگو نبوده باشد.

هدف از مطرح کردن این موضوع این است که بدانید لازم نیست تمامی محتوایی که در موبولینگو قرار میگیرد توسط همه اعضا قابل فروش باشد.

اما در صورتی که مثلا یک مدرس هستید و می بینید که محتوای مد نظر شما از همان کتابی که در نظر داشته اید به صورت پیامکی قبلا در موبولینگو توسط سایر اعضا طراحی شده است، و از کیفیت محتوای کمک آموزشی طراحی شده هم اطمینان حاصل کرده اید، لازم نیست زحمت طراحی محتوا را مجددا به خود بدهید و خیلی راحت می توانید از طریق فروش محتوای طراحی شده توسط سایر طراحان محتوا در موبولینگو، علاوه بر راحت کردن روند ارائه خدمات تان، به سادگی برای خود ایجاد درآمد بکنید.

موبولینگو تمامی اقدامات لازم برای قدرتمندتر کردن زیرساخت های خدماتی شما به عنوان یک مدرس، ارائه دهنده خدمات، سازمان یا شرکت را در نظر گرفته است.

سایر مطالب خواندنی:

آموزش با پیامک

تقویت مهارت رایتینگ آیلتس IELTS WRITING در موبولینگو

موبوکارت برای آموزش درون سازمانی


نویسنده: mobolingo