یکی از مهم ترین جنبه های استفاده از موبولینگو برای مدرسین، موسسات و مراکز آموزشی، افزایش سطح وفاداری مشتریان شماست. ما معتقدیم که موبولینگو می تواند تاثیر کاملا محسوسی بر افزایش وفاداری مشتریان شما داشته باشد.

همانطور که متوجه شده اید، موبولینگو یک سامانه آموزش از طریق پیامک است. یعنی شما به عنوان یک فعال در عرصه آموزش، می توانید هر محتوایی که امکان ارسال به صورت متن و از طریق پیامک دارد را، در بستر موبولینگو ارائه دهید. موبولینگو یک سیستم کمک آموزشیست که امکان ارائه محتوای مد نظر شما در خارج از ساعات و فضای کلاسی آن هم به صورت پیامکی و خودکار برای مشتریان خدمات آموزشی شما فراهم می کند.

در تست های اولیه که از موبولینگو گرفته شد، بسیار از کاربران اظهار داشتند که تنها ارتباط روزانه و مرتب آن ها با زبان مد نظرشان از طریق موبولینگو بوده است. اهمیت این نکته وقتی بیشتر می شود که در دنیای پرمشغله امروز، وقت برای مطالعه کمتر شده و وجود یک سیستم کمک آموزشی خودکار تاثیر بسیار مثبتی در روند یادگیری ما دارد.

طبق نظر بسیاری از کاربران موبولینگو، آن ها توانسته اند تا مدت ها بعد از پایان یافتن دوره آموزشی خود، همچنان ارتباط خود را با محتوای آموزشی دوره حفظ کنند و به یادگیری خود ادامه دهند و به کاربرد موبولینگو به عنوان یک سیستم کمک آموزشی کاملا موثر پی برده اند.

همین موضوع باعث شده که در اثر افزایش سطح ارتباط زبان آموزان یا دانشجویان با محتوای آموزشی مد نظرشان، سوالات بیشتری در ذهن ایشان ایجاد شود و در نتیجه این تمایل در آن ها ایجاد شود که این سوالات را از مدرس، موسسه یا مرکز آموزشی خود بپرسند.

ایجاد سوالات بیشتر در ذهن مشتریان خدمات شما، یعنی یک فرصت عالی و بی نظیر برای ارائه خدمات بیشتر، به این صورت که شما به عنوان یک مدرس یا موسسه می توانید از طریق ارائه دوره های تکمیلی یا برگذاری جلسات پرسش و پاسخ، خدمات تان را گسترش دهید.

ایجاد ارتباط بیشتر بین ارائه دهنده خدمات و مشتریان آن خدمات یعنی ایجاد ارتباط عاطفی عمیق تر، و رسیدن یک رابطه کاری به این مرحله آرزوی هر کسب و کاری می تواند باشد و با استفاده از خدمات کمک آموزشی موبولینگو، شما می توانید به صورت کاملا عملی به این نقطه در ارتباط با زبان آموزان یا دانشجویان خود برسید.

ایجاد وفاداری در مشتریان، فرآیند پیچیده و سختی است و اگر توجه کرده باشید، ایجاد وفاداری با ایجاد روابط عمیق عاطفی با دریافت کنندگان یک خدمت، رابطه مستقیم دارد. این رابطه از طریق ارائه خدمات صادقانه، با کیفیت و طولانی مدت ممکن می شود.

عنصر زمان در این بین نقش کلیدی را بازی می کند. یعنی اگر یک خدمت را، هر چند خوب، در یک دوره کوتاه ارائه دهیم، امکان ایجاد وفاداری در مشتریان آن خدمت را از دست می دهیم. در عین حال اگر بتوانیم به صورت صادقانه، محتوای آموزشی خود را به صورتی ارائه دهیم که طی یک بازه زمانی بالای ده روز با مشتری بماند، این امکان به صورت بالقوه ایجاد می شود که مشتری با آن خدمات وابستگی عاطفی برقرار کند و به عنوان بخش جدایی ناپذیری از زندگی شخصی خود بپذیرد.

موبولینگو، با ارائه خدمات شما به صورت پیامک های کوتاه، تحت یک سامانه حرفه ای طراحی شده مختص فعالان آموزشی در ایران، می تواند به راحتی حس وفاداری را در مشتریان خدمات شما ایجاد کند.

البته باید در نظر داشته باشید که کیفیت محتوای آموزشی ارائه شده در بستر موبولینگو هم از اهمیت مساوی برخوردار است. اما اگر پیش فرض را بر این بگذاریم که محتوای ارائه شده بدون نقص باشد، در اختیار قرار دادن این محتوا در موبولینگو به صورت خودکار و طولانی مدت، حس قوی و بسیار مثبتی در کاربران ایجاد می کند چرا که خدمات شما به صورت پیامکی، در هر جا و هر زمانی، در اختیار مشتریان شما قرار گرفته است.

ترکیب این مسئله، با این امکان که کاربران موبولینگو می توانند بازه زمانی و همچنین تعداد پیامک های دریافتی خود در روز را طبق سرعت و توانایی یادگیری شان تنظیم کنند، موبولینگو را به یک همکار همیشگی برای شما تبدیل می کند.

موبولینگو یک تسریع گر بزرگ برای ایجاد حس عمیق وفاداری در مشتریان شماست و ما به این موضوع، به عنوان یکی از پایه ترین و اصولی ترین خواص استفاده از موبولینگو برای ارائه بخشی از خدمات شما، اعتقاد راسخ داریم و ما، تیم موبولینگو، همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا موبولینگو بتواند یک کمک بزرگ به کسب و کارهای آموزشی کشور باشد.

موبولینگو باعث افزایش حس وفاداری مشتریان شما می شود.


نویسنده: MOBOLINGO